Tomasz Bekus
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej w marketingu = The Application of Augmented Reality in Marketing Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 3 / s. 279 - 2962018CZYSTY TEKST
Tomasz Bekus, Wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej w marketingu = The Application of Augmented Reality in Marketing , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 279 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Bekus", title = "Wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej w marketingu = The Application of Augmented Reality in Marketing ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "279 - 296" }