Tomasz Brylew
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacyjny w firmach rodzinnych - wyniki badań pilotażowych = Social Media as a Modern Communication Channel in Family Businesses - Results of Pilot Studies Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 1 / s. 255 - 2712019CZYSTY TEKST
Tomasz Brylew, Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacyjny w firmach rodzinnych - wyniki badań pilotażowych = Social Media as a Modern Communication Channel in Family Businesses - Results of Pilot Studies , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 1, s. 255 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Brylew", title = "Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacyjny w firmach rodzinnych - wyniki badań pilotażowych = Social Media as a Modern Communication Channel in Family Businesses - Results of Pilot Studies ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 1", pages = "255 - 271" }