Ivana Bulanda
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Body Physicality as a Key Factor of Media Self Presentation - Body Image in Advertising = Fizyczność ciała jako kluczowy czynnik samodzielnej prezentacji medialnej - obraz ciała w reklamie Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 4 / s. 133 - 1462019CZYSTY TEKST
Ivana Bulanda, Miroslav Zelinský, Body Physicality as a Key Factor of Media Self Presentation - Body Image in Advertising = Fizyczność ciała jako kluczowy czynnik samodzielnej prezentacji medialnej - obraz ciała w reklamie , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Ivana Bulanda, Miroslav Zelinský", title = "Body Physicality as a Key Factor of Media Self Presentation - Body Image in Advertising = Fizyczność ciała jako kluczowy czynnik samodzielnej prezentacji medialnej - obraz ciała w reklamie ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "133 - 146" }
-
Rozważania o związkach estetyki i reklamy = Contemplation on Relationship between Aesthetics and Advertising Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 2 / s. 239 - 2472019CZYSTY TEKST
Ivana Bulanda, Miroslav Zelinský, Rozważania o związkach estetyki i reklamy = Contemplation on Relationship between Aesthetics and Advertising , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 2, s. 239 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Ivana Bulanda, Miroslav Zelinský", title = "Rozważania o związkach estetyki i reklamy = Contemplation on Relationship between Aesthetics and Advertising ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 2", pages = "239 - 247" }