-
Biznes plan jako mapa prowadzenia interesu Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 5 / s. 23 - 322011CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Biznes plan jako mapa prowadzenia interesu , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 23 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi", title = "Biznes plan jako mapa prowadzenia interesu ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "23 - 32" }
-
Znaczenie podziału świata na rynki ekonomiczne w marketingu międzynarodowym Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 4 / s. 91 - 1062010CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Znaczenie podziału świata na rynki ekonomiczne w marketingu międzynarodowym, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 4, s. 91 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi", title = "Znaczenie podziału świata na rynki ekonomiczne w marketingu międzynarodowym", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 4", pages = "91 - 106" }
-
2011CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Maciej Trippner, Wprowadzenie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 5 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi, Maciej Trippner", title = "Wprowadzenie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "5 - 9" }
-
CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 3, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 3", pages = "5 - 7" }
-
2012CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Wprowadzenie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi", title = "Wprowadzenie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "5 - 8" }
-
2010CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Wprowadzenie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 4, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi", title = "Wprowadzenie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 4", pages = "5 - 8" }
-
Konieczność planowania działalności marketingowej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 5 / s. 13 - 212011CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Konieczność planowania działalności marketingowej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 13 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi", title = "Konieczność planowania działalności marketingowej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "13 - 21" }
-
Satysfakcja a obsługa klienta Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 99 - 1122012CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Satysfakcja a obsługa klienta , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi", title = "Satysfakcja a obsługa klienta ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "99 - 112" }