-
Inauguracyjne orędzia prezydenckie jako przedmiot interpretacji politologicznej Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2014 / Tom 19 / Numer 2 / s. 123 - 1362014CZYSTY TEKST
Małgorzata Adamik-Szysiak, Inauguracyjne orędzia prezydenckie jako przedmiot interpretacji politologicznej, Przegląd Politologiczny, 2014 / Tom 19 / Numer 2, s. 123 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Adamik-Szysiak", title = "Inauguracyjne orędzia prezydenckie jako przedmiot interpretacji politologicznej", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2014 / Tom 19 / Numer 2", pages = "123 - 136" }
-
Audiovisual political advertising in communication strategies of Polish political parties: The case of the parliamentary campaign in 2011 Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2014 / Tom 7 / Numer 2 (13) / s. 190 - 2082014CZYSTY TEKST
Małgorzata Adamik-Szysiak, Audiovisual political advertising in communication strategies of Polish political parties: The case of the parliamentary campaign in 2011, Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2014 / Tom 7 / Numer 2 (13), s. 190 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Adamik-Szysiak", title = "Audiovisual political advertising in communication strategies of Polish political parties: The case of the parliamentary campaign in 2011", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2014 / Tom 7 / Numer 2 (13)", pages = "190 - 208" }
-
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku na łamach prasy ogólnopolskiej – studium przypadku „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej” Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2018 / Numer 1 / s. 79 - 962018CZYSTY TEKST
Małgorzata Adamik-Szysiak, Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku na łamach prasy ogólnopolskiej – studium przypadku „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2018 / Numer 1, s. 79 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Adamik-Szysiak", title = "Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku na łamach prasy ogólnopolskiej – studium przypadku „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2018 / Numer 1", pages = "79 - 96" }
-
"Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010, Małgorzata Adamik-Szysiak, Lublin 2012 Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2013 / Tom 6 / Numer 1 (10) / s. 152 - 1532013CZYSTY TEKST
Paweł Baranowski, Małgorzata Adamik-Szysiak, "Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010, Małgorzata Adamik-Szysiak, Lublin 2012, Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2013 / Tom 6 / Numer 1 (10), s. 152 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Baranowski, Małgorzata Adamik-Szysiak", title = ""Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010, Małgorzata Adamik-Szysiak, Lublin 2012", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2013 / Tom 6 / Numer 1 (10)", pages = "152 - 153" }