-
Motivation system in Polish trade : current experience and conditions of its improvement Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1990 / Numer 105 / s. 249 - 2661990CZYSTY TEKST
Elżbieta Guzek, Motivation system in Polish trade : current experience and conditions of its improvement, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1990 / Numer 105, s. 249 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Guzek", title = "Motivation system in Polish trade : current experience and conditions of its improvement", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1990 / Numer 105", pages = "249 - 266" }
-
Industrial buying behaviour in wood processing industry in Poland : a case study Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1990 / Numer 105 / s. 191 - 2081990CZYSTY TEKST
Tomasz Domański, Elżbieta Guzek, Industrial buying behaviour in wood processing industry in Poland : a case study, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1990 / Numer 105, s. 191 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Domański, Elżbieta Guzek", title = "Industrial buying behaviour in wood processing industry in Poland : a case study", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1990 / Numer 105", pages = "191 - 208" }
-
Zespół pałacowo-parkowy w Łące Opublikowano w: Rocznik Przemyski 2007 / Tom 43 / Numer 5 / s. 35 - 462007CZYSTY TEKST
Elżbieta Guzek, Danuta Kraus, Anna Klimek, Zespół pałacowo-parkowy w Łące, Rocznik Przemyski, 2007 / Tom 43 / Numer 5, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Guzek, Danuta Kraus, Anna Klimek", title = "Zespół pałacowo-parkowy w Łące", journal = "Rocznik Przemyski", issue = "2007 / Tom 43 / Numer 5", pages = "35 - 46" }
-
Vertical integration in Poland in the first stage of economic reform : (empirical analysis) Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1988 / Numer 85 / s. 187 - 2061988CZYSTY TEKST
Elżbieta Guzek, Vertical integration in Poland in the first stage of economic reform : (empirical analysis), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1988 / Numer 85, s. 187 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Guzek", title = "Vertical integration in Poland in the first stage of economic reform : (empirical analysis)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1988 / Numer 85", pages = "187 - 206" }
-
Działalność antymonopolowa w USA i w krajach EWG Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1990 / Numer 104 / s. 73 - 921990CZYSTY TEKST
Elżbieta Guzek, Działalność antymonopolowa w USA i w krajach EWG, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1990 / Numer 104, s. 73 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Guzek", title = "Działalność antymonopolowa w USA i w krajach EWG", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1990 / Numer 104", pages = "73 - 92" }
-
Possibilities for application of franchising in centrally planned economy : case study of Poland Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1982 / Numer 17 / s. 309 - 3241982CZYSTY TEKST
Elżbieta Guzek, Tomasz Domański, Possibilities for application of franchising in centrally planned economy : case study of Poland, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1982 / Numer 17, s. 309 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Guzek, Tomasz Domański", title = "Possibilities for application of franchising in centrally planned economy : case study of Poland", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1982 / Numer 17", pages = "309 - 324" }
-
Nowe czynniki oddziaływania na marketing i kierunki jego badań Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1990 / Numer 104 / s. 141 - 1591990CZYSTY TEKST
Hermann Simon, Jerzy Dietl, Tomasz Domański, Elżbieta Guzek, Nowe czynniki oddziaływania na marketing i kierunki jego badań, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1990 / Numer 104, s. 141 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Hermann Simon, Jerzy Dietl, Tomasz Domański, Elżbieta Guzek", title = "Nowe czynniki oddziaływania na marketing i kierunki jego badań", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1990 / Numer 104", pages = "141 - 159" }