Marek Kaczmarzyk
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Inżynieria memetyczna w szkole : w stronę dydaktyki ewolucyjnej Opublikowano w: Teksty z Ulicy. Zeszyt memetyczny 2014 / Numer 15 / s. 87 - 972014CZYSTY TEKST
Marek Kaczmarzyk, Inżynieria memetyczna w szkole : w stronę dydaktyki ewolucyjnej, Teksty z Ulicy. Zeszyt memetyczny, 2014 / Numer 15, s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Kaczmarzyk", title = "Inżynieria memetyczna w szkole : w stronę dydaktyki ewolucyjnej", journal = "Teksty z Ulicy. Zeszyt memetyczny", issue = "2014 / Numer 15", pages = "87 - 97" }
-
Upbringing from the statistical perspective – circulating of information in science and culture Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2015 / Tom 5 / s. 136 - 1402015CZYSTY TEKST
Marek Kaczmarzyk, Upbringing from the statistical perspective – circulating of information in science and culture, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2015 / Tom 5, s. 136 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Kaczmarzyk", title = "Upbringing from the statistical perspective – circulating of information in science and culture", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2015 / Tom 5", pages = "136 - 140" }
-
Contemporary World of Education and Challenges in the Teacher-Parent Relationship Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2021 / Tom 11 / s. 270 - 2762021CZYSTY TEKST
Marek Kaczmarzyk, Dawid Mędrala, Contemporary World of Education and Challenges in the Teacher-Parent Relationship, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2021 / Tom 11, s. 270 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Kaczmarzyk, Dawid Mędrala", title = "Contemporary World of Education and Challenges in the Teacher-Parent Relationship", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2021 / Tom 11", pages = "270 - 276" }