-
Rozwój człowieka w kontekście środowiska przyrodniczego : w świetle encykliki Benedykta XVI "Caritas in veritate" Opublikowano w: Collectanea Theologica 2010 / Tom 80 / Numer 2 / s. 65 - 822010CZYSTY TEKST
Jarosław Horowski, Rozwój człowieka w kontekście środowiska przyrodniczego : w świetle encykliki Benedykta XVI "Caritas in veritate", Collectanea Theologica, 2010 / Tom 80 / Numer 2, s. 65 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Horowski", title = "Rozwój człowieka w kontekście środowiska przyrodniczego : w świetle encykliki Benedykta XVI "Caritas in veritate"", journal = "Collectanea Theologica", issue = "2010 / Tom 80 / Numer 2", pages = "65 - 82" }
-
Autonomia świata a podmiotowość człowieka w ekoteologii Opublikowano w: Studia Ecologiae et Bioethicae 2010 / Tom 8 / Numer 1 / s. 117 - 1312010CZYSTY TEKST
Jarosław Horowski, Autonomia świata a podmiotowość człowieka w ekoteologii, Studia Ecologiae et Bioethicae, 2010 / Tom 8 / Numer 1, s. 117 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Horowski", title = "Autonomia świata a podmiotowość człowieka w ekoteologii", journal = "Studia Ecologiae et Bioethicae", issue = "2010 / Tom 8 / Numer 1", pages = "117 - 131" }
-
Rozwój zdolności sądzenia czy rozumowania? : wokół pytania o fundamenty kompetencji etyczno-moralnych Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2016 / Tom 2 / Numer 1 / s. 139 - 1532016CZYSTY TEKST
Jarosław Horowski, Rozwój zdolności sądzenia czy rozumowania? : wokół pytania o fundamenty kompetencji etyczno-moralnych, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 139 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Horowski", title = "Rozwój zdolności sądzenia czy rozumowania? : wokół pytania o fundamenty kompetencji etyczno-moralnych", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "139 - 153" }
-
Teoria wychowania moralnego a filozoficzna koncepcja sumienia: Tomasz z Akwinu – Max Scheler – Jürgen Habermas Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2012 / Tom 2 / s. 103 - 1212012CZYSTY TEKST
Jarosław Horowski, Teoria wychowania moralnego a filozoficzna koncepcja sumienia: Tomasz z Akwinu – Max Scheler – Jürgen Habermas, Forum Pedagogiczne, 2012 / Tom 2, s. 103 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Horowski", title = "Teoria wychowania moralnego a filozoficzna koncepcja sumienia: Tomasz z Akwinu – Max Scheler – Jürgen Habermas", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2012 / Tom 2", pages = "103 - 121" }
-
Wstyd a rozwój moralny : o antropologicznych fundamentach neotomistycznej teorii wychowania moralnego Opublikowano w: Polska Myśl Pedagogiczna 2016 / Tom 2 / Numer 2 / s. 231 - 2442016CZYSTY TEKST
Jarosław Horowski, Wstyd a rozwój moralny : o antropologicznych fundamentach neotomistycznej teorii wychowania moralnego, Polska Myśl Pedagogiczna, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 231 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Horowski", title = "Wstyd a rozwój moralny : o antropologicznych fundamentach neotomistycznej teorii wychowania moralnego", journal = "Polska Myśl Pedagogiczna", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "231 - 244" }