Aleksander Czichos
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wykorzystanie mediów społeczościowych w kampaniach reklamowych przedsiębiorstw branży muzycznej Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne 2020 / Tom 15-16 (1-2) / s. 7 - 212020CZYSTY TEKST
Aleksander Czichos, Wykorzystanie mediów społeczościowych w kampaniach reklamowych przedsiębiorstw branży muzycznej , Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, 2020 / Tom 15-16 (1-2), s. 7 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Czichos", title = "Wykorzystanie mediów społeczościowych w kampaniach reklamowych przedsiębiorstw branży muzycznej ", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne", issue = "2020 / Tom 15-16 (1-2)", pages = "7 - 21" }