-
Pedagogiczne podejście do odbiorcy : rozważania w oparciu o Homilie św. Jana Chryzostoma do Listu do Hebrajczyków Opublikowano w: Ruch Biblijny i Liturgiczny 2008 / Tom 61 / Numer 2 / s. 117 - 1262008CZYSTY TEKST
Jan Żelazny, Pedagogiczne podejście do odbiorcy : rozważania w oparciu o Homilie św. Jana Chryzostoma do Listu do Hebrajczyków, Ruch Biblijny i Liturgiczny, 2008 / Tom 61 / Numer 2, s. 117 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Żelazny", title = "Pedagogiczne podejście do odbiorcy : rozważania w oparciu o Homilie św. Jana Chryzostoma do Listu do Hebrajczyków", journal = "Ruch Biblijny i Liturgiczny", issue = "2008 / Tom 61 / Numer 2", pages = "117 - 126" }
-
Biskup Ojcem. Zarys eklezjologii syryjskiej na podstawie <<Konstytucji apostolskich>>", Jan Żelazny, Kraków 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Śląskie Studia Historyczno-Teologiczne 2007 / Tom 40 / Numer 2 / s. 473 - 4772007CZYSTY TEKST
Jan Żelazny, Wincenty Myszor, Biskup Ojcem. Zarys eklezjologii syryjskiej na podstawie <<Konstytucji apostolskich>>", Jan Żelazny, Kraków 2006 : [recenzja], Śląskie Studia Historyczno-Teologiczne, 2007 / Tom 40 / Numer 2, s. 473 - 477
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Żelazny, Wincenty Myszor", title = "Biskup Ojcem. Zarys eklezjologii syryjskiej na podstawie <<Konstytucji apostolskich>>", Jan Żelazny, Kraków 2006 : [recenzja]", journal = "Śląskie Studia Historyczno-Teologiczne", issue = "2007 / Tom 40 / Numer 2", pages = "473 - 477" }
-
Teoretyczne aspekty bezpośrednich inwestycji zagranicznych z krajów rozwijających się na przykładzie państw BRIC Opublikowano w: Ekonomia Międzynarodowa 2011 / Numer 2 / s. 24 - 392011CZYSTY TEKST
Jan Żelazny, Teoretyczne aspekty bezpośrednich inwestycji zagranicznych z krajów rozwijających się na przykładzie państw BRIC , Ekonomia Międzynarodowa, 2011 / Numer 2, s. 24 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Żelazny", title = "Teoretyczne aspekty bezpośrednich inwestycji zagranicznych z krajów rozwijających się na przykładzie państw BRIC ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2011 / Numer 2", pages = "24 - 39" }