-
Cmentarze z I wojny światowej jako walor antropogeniczny okolicy Łodzi = World war I cemeteries as an anthropogenic resource for the Łódź region Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2004 / Tom 14 / Numer 2 / s. 89 - 1012004CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Cmentarze z I wojny światowej jako walor antropogeniczny okolicy Łodzi = World war I cemeteries as an anthropogenic resource for the Łódź region, Turyzm/Tourism, 2004 / Tom 14 / Numer 2, s. 89 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik", title = "Cmentarze z I wojny światowej jako walor antropogeniczny okolicy Łodzi = World war I cemeteries as an anthropogenic resource for the Łódź region", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2004 / Tom 14 / Numer 2", pages = "89 - 101" }
-
Cmentarze z I wojny światowej jako walor turystyczny województwa łódzkiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 66 / s. 129 - 1402011CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Cmentarze z I wojny światowej jako walor turystyczny województwa łódzkiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 66, s. 129 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik", title = "Cmentarze z I wojny światowej jako walor turystyczny województwa łódzkiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 66", pages = "129 - 140" }
-
Formy spędzania czasu wolnego starszych osób w województwie łódzkim Opublikowano w: Space - Society - Economy 2015 / Numer 14 / s. 137 - 1492015CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Formy spędzania czasu wolnego starszych osób w województwie łódzkim, Space - Society - Economy, 2015 / Numer 14, s. 137 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik", title = "Formy spędzania czasu wolnego starszych osób w województwie łódzkim", journal = "Space - Society - Economy", issue = "2015 / Numer 14", pages = "137 - 149" }
-
Tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca będącego elementem strategii marketingowej miasta - na przykładzie Tomaszowa Mazowieckiego = Creating a Positive Image of a Place which is an Element of the City Marketing Strategy - The Example of Tomaszow Mazowiecki Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 3 / s. 331 - 3422018CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Dorota Żelazna-Jochim, Tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca będącego elementem strategii marketingowej miasta - na przykładzie Tomaszowa Mazowieckiego = Creating a Positive Image of a Place which is an Element of the City Marketing Strategy - The Example of Tomaszow Mazowiecki, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 331 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik, Dorota Żelazna-Jochim", title = "Tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca będącego elementem strategii marketingowej miasta - na przykładzie Tomaszowa Mazowieckiego = Creating a Positive Image of a Place which is an Element of the City Marketing Strategy - The Example of Tomaszow Mazowiecki", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "331 - 342" }
-
Wpływ marketyzacji handlowej na zachowania konsumpcyjne mieszkańców miast = The Impact of the process of Trade Marketization on Consumer Behaviors Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 3 / s. 93 - 1082016CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Wpływ marketyzacji handlowej na zachowania konsumpcyjne mieszkańców miast = The Impact of the process of Trade Marketization on Consumer Behaviors , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 3, s. 93 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik", title = "Wpływ marketyzacji handlowej na zachowania konsumpcyjne mieszkańców miast = The Impact of the process of Trade Marketization on Consumer Behaviors ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 3", pages = "93 - 108" }
-
Festiwal Kultury Chrześcijańskiej w Łodzi jako przykład produktu turystycznego - wydarzenie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 66 / s. 89 - 1002011CZYSTY TEKST
Waldemar Cudny, Blanka Gosik, Rafał Rouba, Festiwal Kultury Chrześcijańskiej w Łodzi jako przykład produktu turystycznego - wydarzenie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 66, s. 89 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Cudny, Blanka Gosik, Rafał Rouba", title = "Festiwal Kultury Chrześcijańskiej w Łodzi jako przykład produktu turystycznego - wydarzenie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 66", pages = "89 - 100" }
-
Rekreacja i aktywność ruchowa starszych osób. Przykład mieszkańców województwa łódzkiego Opublikowano w: Space - Society - Economy 2015 / Numer 14 / s. 151 - 1632015CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Rekreacja i aktywność ruchowa starszych osób. Przykład mieszkańców województwa łódzkiego, Space - Society - Economy, 2015 / Numer 14, s. 151 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik", title = "Rekreacja i aktywność ruchowa starszych osób. Przykład mieszkańców województwa łódzkiego", journal = "Space - Society - Economy", issue = "2015 / Numer 14", pages = "151 - 163" }
-
Łódzki szlak konny jako przykład markowego produktu turystycznego województwa łódzkiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 86 / s. 67 - 812012CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Maria Piech, Łódzki szlak konny jako przykład markowego produktu turystycznego województwa łódzkiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 86, s. 67 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik, Maria Piech", title = "Łódzki szlak konny jako przykład markowego produktu turystycznego województwa łódzkiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 86", pages = "67 - 81" }
-
Produkty turystyki biznesowej w ofercie łódzkich biur podróży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 86 / s. 413 - 4242012CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Maria Piech, Produkty turystyki biznesowej w ofercie łódzkich biur podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 86, s. 413 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik, Maria Piech", title = "Produkty turystyki biznesowej w ofercie łódzkich biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 86", pages = "413 - 424" }