-
Znaczenie reklamy społecznej i ogólnej na rynku żywności w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 103 - 1112009CZYSTY TEKST
Monika Świątkowska, Znaczenie reklamy społecznej i ogólnej na rynku żywności w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 103 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątkowska", title = "Znaczenie reklamy społecznej i ogólnej na rynku żywności w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "103 - 111" }
-
Baza noclegowa jako element infrastruktury turystycznej na przykładzie województw regionu nadmorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 85 / s. 279 - 2892012CZYSTY TEKST
Ewa Świstak, Beata Sawicka, Monika Świątkowska, Baza noclegowa jako element infrastruktury turystycznej na przykładzie województw regionu nadmorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 85, s. 279 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Świstak, Beata Sawicka, Monika Świątkowska", title = "Baza noclegowa jako element infrastruktury turystycznej na przykładzie województw regionu nadmorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 85", pages = "279 - 289" }
-
Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 49 - 562008CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski, Monika Świątkowska, Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 49 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski, Monika Świątkowska", title = "Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "49 - 56" }
-
Zróżnicowanie przestrzenne bazy noclegowej jako determinanta ruchu turystycznego w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 2 (34) / s. 201 - 2102016CZYSTY TEKST
Ewa Świstak, Monika Świątkowska, Zróżnicowanie przestrzenne bazy noclegowej jako determinanta ruchu turystycznego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 2 (34), s. 201 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Świstak, Monika Świątkowska", title = "Zróżnicowanie przestrzenne bazy noclegowej jako determinanta ruchu turystycznego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 2 (34)", pages = "201 - 210" }
-
Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 337 - 3462016CZYSTY TEKST
Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Monika Świątkowska, Maria Jeznach, Agata Przybyła, Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 337 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Monika Świątkowska, Maria Jeznach, Agata Przybyła", title = "Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "337 - 346" }
-
Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2010 / Tom 8 / Numer 3 / s. 89 - 1072010CZYSTY TEKST
Monika Świątkowska, Hanna Górska-Warsewicz, Irena Ozimek, Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim, Problemy Zarządzania, 2010 / Tom 8 / Numer 3, s. 89 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątkowska, Hanna Górska-Warsewicz, Irena Ozimek", title = "Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2010 / Tom 8 / Numer 3", pages = "89 - 107" }
-
Wykorzystanie niestandardowych form komunikacji marketingowej na rynku żywności Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 377 - 3882011CZYSTY TEKST
Monika Świątkowska, Katarzyna Nowak, Wykorzystanie niestandardowych form komunikacji marketingowej na rynku żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 377 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątkowska, Katarzyna Nowak", title = "Wykorzystanie niestandardowych form komunikacji marketingowej na rynku żywności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "377 - 388" }
-
Public relations we współczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1) / s. 83 - 942014CZYSTY TEKST
Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Public relations we współczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątkowska, Ewa Świstak", title = "Public relations we współczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "83 - 94" }