Janusz Olearnik
4 artykuły w 4 czasopismach
-
Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 139 - 1482016CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "139 - 148" }
-
Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 229 - 2372010CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 229 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "229 - 237" }
-
Konsulting - usługa, profesja, twórczość Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 409 - 4162004CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Konsulting - usługa, profesja, twórczość, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 409 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik", title = "Konsulting - usługa, profesja, twórczość", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "409 - 416" }
-
Współczesny marketing w turystyce i jego specyfika Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 1 (33) / s. 9 - 202016CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Współczesny marketing w turystyce i jego specyfika, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 1 (33), s. 9 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik", title = "Współczesny marketing w turystyce i jego specyfika", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 1 (33)", pages = "9 - 20" }