-
Smart shopping wśród młodych polskich i amerykańskich konsumentów Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2015 / Tom 20 / Numer 1 / s. 177 - 1992015CZYSTY TEKST
Tomasz Zalega, Anna Rostek, Smart shopping wśród młodych polskich i amerykańskich konsumentów, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2015 / Tom 20 / Numer 1, s. 177 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zalega, Anna Rostek", title = "Smart shopping wśród młodych polskich i amerykańskich konsumentów", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2015 / Tom 20 / Numer 1", pages = "177 - 199" }
-
Freeganizm wśród młodych polskich i amerykańskich konsumentów Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2015 / Tom 20 / Numer 1 / s. 111 - 1292015CZYSTY TEKST
Anna Rostek, Tomasz Zalega, Freeganizm wśród młodych polskich i amerykańskich konsumentów, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2015 / Tom 20 / Numer 1, s. 111 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Rostek, Tomasz Zalega", title = "Freeganizm wśród młodych polskich i amerykańskich konsumentów", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2015 / Tom 20 / Numer 1", pages = "111 - 129" }