Andrzej Rapacz
21 artykuły w 5 czasopismach
-
"Przedsiębiorstwo turystyczne" [The Tourism Enterprise], Andrzej Rapacz, Warszawa 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2008 / Tom 18 / Numer 2 / s. 105 - 1122008CZYSTY TEKST
Jacek Kaczmarek, Andrzej Rapacz, "Przedsiębiorstwo turystyczne" [The Tourism Enterprise], Andrzej Rapacz, Warszawa 2007 : [recenzja], Turyzm/Tourism, 2008 / Tom 18 / Numer 2, s. 105 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Kaczmarek, Andrzej Rapacz", title = ""Przedsiębiorstwo turystyczne" [The Tourism Enterprise], Andrzej Rapacz, Warszawa 2007 : [recenzja]", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2008 / Tom 18 / Numer 2", pages = "105 - 112" }
-
Znaczenie usług spa & wellness w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw hotelarskich : case study hoteli uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2013 / Numer 3 (23) / s. 107 - 1212013CZYSTY TEKST
Daria Elżbieta Jaremen, Andrzej Rapacz, Znaczenie usług spa & wellness w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw hotelarskich : case study hoteli uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2013 / Numer 3 (23), s. 107 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Elżbieta Jaremen, Andrzej Rapacz", title = "Znaczenie usług spa & wellness w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw hotelarskich : case study hoteli uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2013 / Numer 3 (23)", pages = "107 - 121" }
-
Atrakcyjność turystyczna jako czynnik wyboru destynacji turystycznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 131 - 1412011CZYSTY TEKST
Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz, Atrakcyjność turystyczna jako czynnik wyboru destynacji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 131 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz", title = "Atrakcyjność turystyczna jako czynnik wyboru destynacji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "131 - 141" }
-
Wykorzystanie stron internetowych w działaniach promocyjnych zakładów hotelarskich na Dolnym Śląsku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2009 / Numer 11 / s. 153 - 1612009CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Wykorzystanie stron internetowych w działaniach promocyjnych zakładów hotelarskich na Dolnym Śląsku, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2009 / Numer 11, s. 153 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Wykorzystanie stron internetowych w działaniach promocyjnych zakładów hotelarskich na Dolnym Śląsku", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2009 / Numer 11", pages = "153 - 161" }
-
Potencjał turystyczny uzdrowiska Świeradów-Zdrój Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 52 / s. 193 - 2072010CZYSTY TEKST
Piotr Gryszel, Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz, Potencjał turystyczny uzdrowiska Świeradów-Zdrój, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 52, s. 193 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Gryszel, Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz", title = "Potencjał turystyczny uzdrowiska Świeradów-Zdrój", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 52", pages = "193 - 207" }
-
Usługi sportowo-rekreacyjne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności obszaru recepcji turystycznej – przykład uzdrowiska Świeradów-Zdrój Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 10 / s. 25 - 422012CZYSTY TEKST
Daria Elżbieta Jaremen, Andrzej Rapacz, Usługi sportowo-rekreacyjne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności obszaru recepcji turystycznej – przykład uzdrowiska Świeradów-Zdrój , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 25 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Elżbieta Jaremen, Andrzej Rapacz", title = "Usługi sportowo-rekreacyjne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności obszaru recepcji turystycznej – przykład uzdrowiska Świeradów-Zdrój ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "25 - 42" }
-
Znaczenie komputerowych baz danych w marketingu relacji na przykładzie biur podróży w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2009 / Numer 12 / s. 261 - 2732009CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Znaczenie komputerowych baz danych w marketingu relacji na przykładzie biur podróży w Polsce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2009 / Numer 12, s. 261 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Znaczenie komputerowych baz danych w marketingu relacji na przykładzie biur podróży w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2009 / Numer 12", pages = "261 - 273" }
-
Rola dokumentów planistycznych w sterowaniu rozwojem turystyki w gminach turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 4 (20) / s. 281 - 2952012CZYSTY TEKST
Daria Jaremen, Andrzej Rapacz, Rola dokumentów planistycznych w sterowaniu rozwojem turystyki w gminach turystycznych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 4 (20), s. 281 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Jaremen, Andrzej Rapacz", title = "Rola dokumentów planistycznych w sterowaniu rozwojem turystyki w gminach turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 4 (20)", pages = "281 - 295" }
-
Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 293 - 3042010CZYSTY TEKST
Piotr Gryszel, Andrzej Rapacz, Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 293 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Gryszel, Andrzej Rapacz", title = "Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "293 - 304" }
-
Przystosowanie wybranych instytucji kultury Wrocławia do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 4 (20) / s. 297 - 3102012CZYSTY TEKST
Andrzej Rapacz, Katarzyna Trybuś, Przystosowanie wybranych instytucji kultury Wrocławia do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 4 (20), s. 297 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rapacz, Katarzyna Trybuś", title = "Przystosowanie wybranych instytucji kultury Wrocławia do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 4 (20)", pages = "297 - 310" }
-
Aktywność turystyczna osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 82 / s. 319 - 3282012CZYSTY TEKST
Andrzej Rapacz, Katarzyna Trybuś, Aktywność turystyczna osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 82, s. 319 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rapacz, Katarzyna Trybuś", title = "Aktywność turystyczna osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 82", pages = "319 - 328" }
-
Park kulturowy jako stymulator rozwoju turystyki kulturowej : przykład Kotliny Jeleniogórskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 52 / s. 331 - 3402010CZYSTY TEKST
Piotr Gryszel, Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz, Park kulturowy jako stymulator rozwoju turystyki kulturowej : przykład Kotliny Jeleniogórskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 52, s. 331 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Gryszel, Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz", title = "Park kulturowy jako stymulator rozwoju turystyki kulturowej : przykład Kotliny Jeleniogórskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 52", pages = "331 - 340" }
-
Usługi spa i wellness elementem kształtującym atrakcyjność oferty i wizerunek obiektów hotelarskich w Kotlinie Jeleniogórskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 60 / s. 341 - 3522010CZYSTY TEKST
Andrzej Rapacz, Usługi spa i wellness elementem kształtującym atrakcyjność oferty i wizerunek obiektów hotelarskich w Kotlinie Jeleniogórskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 60, s. 341 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rapacz", title = "Usługi spa i wellness elementem kształtującym atrakcyjność oferty i wizerunek obiektów hotelarskich w Kotlinie Jeleniogórskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 60", pages = "341 - 352" }
-
Kształtowanie skutecznej motywacji pracowniczej w hotelarstwie na przykładzie hotelu Hilton Sheffield Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 19 / s. 405 - 4122008CZYSTY TEKST
Andrzej Rapacz, Kształtowanie skutecznej motywacji pracowniczej w hotelarstwie na przykładzie hotelu Hilton Sheffield, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 405 - 412
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rapacz", title = "Kształtowanie skutecznej motywacji pracowniczej w hotelarstwie na przykładzie hotelu Hilton Sheffield", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "405 - 412" }
-
About the Essence of Social Tourism and its Financing in Poland Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 4 (28) / s. 53 - 692014CZYSTY TEKST
Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz, About the Essence of Social Tourism and its Financing in Poland, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 4 (28), s. 53 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz", title = "About the Essence of Social Tourism and its Financing in Poland", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 4 (28)", pages = "53 - 69" }
-
Kształtowanie partnerskich relacji między podmiotami turystycznymi w euroregionie Nysa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2005 / Numer 5 / s. 55 - 682005CZYSTY TEKST
Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz, Kształtowanie partnerskich relacji między podmiotami turystycznymi w euroregionie Nysa, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Daria E. Jaremen, Andrzej Rapacz", title = "Kształtowanie partnerskich relacji między podmiotami turystycznymi w euroregionie Nysa", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "55 - 68" }
-
Wirtualizacja i prosumpcja : innowacyjne trendy w konsumpcji turystycznej i ich wpływ na strategie dystrybucji podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 1 (33) / s. 55 - 682016CZYSTY TEKST
Daria E. Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Wirtualizacja i prosumpcja : innowacyjne trendy w konsumpcji turystycznej i ich wpływ na strategie dystrybucji podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 1 (33), s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Daria E. Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Wirtualizacja i prosumpcja : innowacyjne trendy w konsumpcji turystycznej i ich wpływ na strategie dystrybucji podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 1 (33)", pages = "55 - 68" }
-
Popyt na usługi spa&wellness i możliwości jego zaspokojenia na przykładzie Dolnego Śląska Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 84 / s. 579 - 5922012CZYSTY TEKST
Andrzej Rapacz, Popyt na usługi spa&wellness i możliwości jego zaspokojenia na przykładzie Dolnego Śląska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 84, s. 579 - 592
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rapacz", title = "Popyt na usługi spa&wellness i możliwości jego zaspokojenia na przykładzie Dolnego Śląska", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 84", pages = "579 - 592" }
-
Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 589 - 5952009CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 589 - 595
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "589 - 595" }
-
Wpływ regionalnych organizacji turystycznych na zagospodarowanie turystyczne obszarów recepcji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2007 / Numer 8 / s. 81 - 892007CZYSTY TEKST
Daria Jaremen, Andrzej Rapacz, Wpływ regionalnych organizacji turystycznych na zagospodarowanie turystyczne obszarów recepcji, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2007 / Numer 8, s. 81 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Jaremen, Andrzej Rapacz", title = "Wpływ regionalnych organizacji turystycznych na zagospodarowanie turystyczne obszarów recepcji", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2007 / Numer 8", pages = "81 - 89" }
-
Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 85 - 932016CZYSTY TEKST
Daria Elżbieta Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Elżbieta Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "85 - 93" }