Agata Słowik
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Listening in Older Second Language Learners: The Teachers’ Perspective Opublikowano w: The Journal of Education, Culture and Society 2017 / Numer 1 / s. 148 - 1632017CZYSTY TEKST
Agata Słowik, Listening in Older Second Language Learners: The Teachers’ Perspective, The Journal of Education, Culture and Society, 2017 / Numer 1, s. 148 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Słowik", title = "Listening in Older Second Language Learners: The Teachers’ Perspective", journal = "The Journal of Education, Culture and Society", issue = "2017 / Numer 1", pages = "148 - 163" }
-
Different Perspectives on the Use of L1 in Teaching English to the Elderly Opublikowano w: The Journal of Education, Culture and Society 2016 / Numer 2 / s. 199 - 2162016CZYSTY TEKST
Agata Słowik, Different Perspectives on the Use of L1 in Teaching English to the Elderly, The Journal of Education, Culture and Society, 2016 / Numer 2, s. 199 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Słowik", title = "Different Perspectives on the Use of L1 in Teaching English to the Elderly", journal = "The Journal of Education, Culture and Society", issue = "2016 / Numer 2", pages = "199 - 216" }
-
Nieokreśloność gatunkowa i rozbieżność interpretacji: postmodernistyczne spojrzenie na Salome Oscara Wilde’a Opublikowano w: Ogrody Nauk i Sztuk 2013 / Tom 3 / s. 238 - 2442013CZYSTY TEKST
Agata Słowik, Nieokreśloność gatunkowa i rozbieżność interpretacji: postmodernistyczne spojrzenie na Salome Oscara Wilde’a, Ogrody Nauk i Sztuk, 2013 / Tom 3, s. 238 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Słowik", title = "Nieokreśloność gatunkowa i rozbieżność interpretacji: postmodernistyczne spojrzenie na Salome Oscara Wilde’a", journal = "Ogrody Nauk i Sztuk", issue = "2013 / Tom 3", pages = "238 - 244" }