TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
"Chaos. Zarządzanie i marketing w erze konkurencji", Philip Kotler, John A. Caslione, [b. m.] 2009 : [recenzja] Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2010 / Numer 1 / s. 123 - 1252010CZYSTY TEKST
Lidia Białoń, Philip Kotler, John A. Caslione, "Chaos. Zarządzanie i marketing w erze konkurencji", Philip Kotler, John A. Caslione, [b. m.] 2009 : [recenzja], Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2010 / Numer 1, s. 123 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Białoń, Philip Kotler, John A. Caslione", title = ""Chaos. Zarządzanie i marketing w erze konkurencji", Philip Kotler, John A. Caslione, [b. m.] 2009 : [recenzja]", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2010 / Numer 1", pages = "123 - 125" }