-
Kontrowersje wokół esejów z pedagogiki wczesnoszkolnej Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 2(33) / s. 223 - 2252016CZYSTY TEKST
Edyta Żebrowska, Danuta Waloszek, Kontrowersje wokół esejów z pedagogiki wczesnoszkolnej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 2(33), s. 223 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Żebrowska, Danuta Waloszek", title = "Kontrowersje wokół esejów z pedagogiki wczesnoszkolnej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 2(33)", pages = "223 - 225" }
-
Szkoła Rydzyńska - jak współcześnie wykorzystać jej doświadczalny charakter? Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2013 / Tom 4 / Numer 2 (7) / s. 179 - 1912013CZYSTY TEKST
Edyta Żebrowska, Szkoła Rydzyńska - jak współcześnie wykorzystać jej doświadczalny charakter?, Studia z Teorii Wychowania, 2013 / Tom 4 / Numer 2 (7), s. 179 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Żebrowska", title = "Szkoła Rydzyńska - jak współcześnie wykorzystać jej doświadczalny charakter?", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 2 (7)", pages = "179 - 191" }