-
Partnering w usługach turystycznych jako instrument marketingu holistycznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 6 / s. 105 - 1182006CZYSTY TEKST
Jacek Ławicki, Partnering w usługach turystycznych jako instrument marketingu holistycznego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 6, s. 105 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Ławicki", title = "Partnering w usługach turystycznych jako instrument marketingu holistycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 6", pages = "105 - 118" }
-
Personel jako instrument marketingu przedsiębiorstw turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 19 / s. 363 - 3702008CZYSTY TEKST
Jacek Ławicki, Personel jako instrument marketingu przedsiębiorstw turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 363 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Ławicki", title = "Personel jako instrument marketingu przedsiębiorstw turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "363 - 370" }
-
Kapitał marki jako narzędzie marketingu usług uzdrowiskowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2005 / Numer 5 / s. 133 - 1422005CZYSTY TEKST
Jacek Ławicki, Kapitał marki jako narzędzie marketingu usług uzdrowiskowych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 133 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Ławicki", title = "Kapitał marki jako narzędzie marketingu usług uzdrowiskowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "133 - 142" }