-
Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 253 - 2602017CZYSTY TEKST
Iwona Czerska, Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 253 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Czerska", title = "Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "253 - 260" }
-
Funkcjonowanie Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego w kontekście kształtowania świadomości ekonomicznej i zachowań przedsiębiorczych polskiego społeczeństwa Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 29 - 392016CZYSTY TEKST
Iwona Czerska, Funkcjonowanie Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego w kontekście kształtowania świadomości ekonomicznej i zachowań przedsiębiorczych polskiego społeczeństwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 29 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Czerska", title = "Funkcjonowanie Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego w kontekście kształtowania świadomości ekonomicznej i zachowań przedsiębiorczych polskiego społeczeństwa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "29 - 39" }
-
Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 279 - 2862016CZYSTY TEKST
Iwona Czerska, Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 279 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Czerska", title = "Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "279 - 286" }