Marcin Komor
10 artykuły w 3 czasopismach
-
Strategiczny i operacyjny controlling w marketingu na eurorynku Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 20 / s. 17 - 272012CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Strategiczny i operacyjny controlling w marketingu na eurorynku , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 17 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Strategiczny i operacyjny controlling w marketingu na eurorynku ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "17 - 27" }
-
Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 60 - 682009CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 60 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "60 - 68" }
-
Handel detaliczny na eurorynku − internacjonalizacja i koncentracja Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 65 - 772013CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Handel detaliczny na eurorynku − internacjonalizacja i koncentracja , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 65 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Handel detaliczny na eurorynku − internacjonalizacja i koncentracja ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "65 - 77" }
-
Internacjonalizacja usług a polityka Unii Europejskiej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 69 - 802011CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Internacjonalizacja usług a polityka Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Internacjonalizacja usług a polityka Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "69 - 80" }
-
Rynek mediów reklamowych w krajach Unii Europejskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 71 - 802008CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Rynek mediów reklamowych w krajach Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 71 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Rynek mediów reklamowych w krajach Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "71 - 80" }
-
Konsument na rynku Unii Europejskiej - wybrane aspekty Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 77 - 902012CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Konsument na rynku Unii Europejskiej - wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 77 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Konsument na rynku Unii Europejskiej - wybrane aspekty", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "77 - 90" }
-
Turystyka na eurorynku a segmentacja konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 79 / s. 137 - 1522011CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Turystyka na eurorynku a segmentacja konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 79, s. 137 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Turystyka na eurorynku a segmentacja konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 79", pages = "137 - 152" }
-
Problemy komunikowania w euromarketingu Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2008 / Tom 23 / s. 148 - 1722008CZYSTY TEKST
Michał Jaśniak, Marcin Komor, Problemy komunikowania w euromarketingu , International Journal of Management and Economics, 2008 / Tom 23, s. 148 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Jaśniak, Marcin Komor", title = "Problemy komunikowania w euromarketingu ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2008 / Tom 23", pages = "148 - 172" }
-
Modele komunikacji międzykulturowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 397 - 4082010CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Modele komunikacji międzykulturowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 397 - 408
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Modele komunikacji międzykulturowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "397 - 408" }
-
Marketing międzykulturowy a Country Cluster : ujęcie teoretyczne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 573 - 5862011CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Marketing międzykulturowy a Country Cluster : ujęcie teoretyczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 573 - 586
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Marketing międzykulturowy a Country Cluster : ujęcie teoretyczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "573 - 586" }