Paulina Gajewska
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Badanie atrakcyjności destynacji z wykorzystaniem analizy SWOT Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 4 (20) / s. 311 - 3202012CZYSTY TEKST
Irena Szewczyk, Paulina Gajewska, Badanie atrakcyjności destynacji z wykorzystaniem analizy SWOT, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 4 (20), s. 311 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Szewczyk, Paulina Gajewska", title = "Badanie atrakcyjności destynacji z wykorzystaniem analizy SWOT", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 4 (20)", pages = "311 - 320" }
-
Efektywność szkoleń pracowniczych na przykładzie przedsiębiorstwa branży motoryzacyjnej Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2016 / Numer 4 (18) / s. 9 - 162016CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Katarzyna Piskrzyńska, Efektywność szkoleń pracowniczych na przykładzie przedsiębiorstwa branży motoryzacyjnej, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2016 / Numer 4 (18), s. 9 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Katarzyna Piskrzyńska", title = "Efektywność szkoleń pracowniczych na przykładzie przedsiębiorstwa branży motoryzacyjnej", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2016 / Numer 4 (18)", pages = "9 - 16" }
-
Wskaźnik NPS w ocenie lojalno- ści i satysfakcji konsumenckiej usług wybranych punktów gastronomicznych na terenie Żywca Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 84 / s. 409 - 4202012CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Wskaźnik NPS w ocenie lojalno- ści i satysfakcji konsumenckiej usług wybranych punktów gastronomicznych na terenie Żywca, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 84, s. 409 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Wskaźnik NPS w ocenie lojalno- ści i satysfakcji konsumenckiej usług wybranych punktów gastronomicznych na terenie Żywca", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 84", pages = "409 - 420" }