Katarzyna Miętkiewicz
2 artykuły w 2 czasopismach
-
"Polityka - media - manipulacja medialna. Przypadek Polski po 1989 roku", Aleksandra Seklecka, Toruń 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania 2013 / Tom 7 / s. 122 - 1242013CZYSTY TEKST
Katarzyna Miętkiewicz, Aleksandra Seklecka, "Polityka - media - manipulacja medialna. Przypadek Polski po 1989 roku", Aleksandra Seklecka, Toruń 2011 : [recenzja], Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania, 2013 / Tom 7, s. 122 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Miętkiewicz, Aleksandra Seklecka", title = ""Polityka - media - manipulacja medialna. Przypadek Polski po 1989 roku", Aleksandra Seklecka, Toruń 2011 : [recenzja]", journal = "Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania", issue = "2013 / Tom 7", pages = "122 - 124" }
-
Prezydencka kampania wyborcza Lecha Kaczyńskiego w 2005 roku - zastosowanie marketingu politycznego Opublikowano w: Studia Wyborcze / Electoral Studies 2006 / Numer 1 / s. 71 - 822006CZYSTY TEKST
Tadeusz Godlewski, Katarzyna Miętkiewicz, Prezydencka kampania wyborcza Lecha Kaczyńskiego w 2005 roku - zastosowanie marketingu politycznego, Studia Wyborcze / Electoral Studies, 2006 / Numer 1, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Godlewski, Katarzyna Miętkiewicz", title = "Prezydencka kampania wyborcza Lecha Kaczyńskiego w 2005 roku - zastosowanie marketingu politycznego", journal = "Studia Wyborcze / Electoral Studies", issue = "2006 / Numer 1", pages = "71 - 82" }