Magdalena Bartczak
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Proces wdrażania zarządzania przez wartości jako reakcja firma na rosnące wymagania rynku = The Implementation Process of Management by Values as a Response of Companies to the Growing Requirements of the Market Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2020 / Tom 21 / Numer 1 / s. 77 - 892020CZYSTY TEKST
Magdalena Bartczak, Proces wdrażania zarządzania przez wartości jako reakcja firma na rosnące wymagania rynku = The Implementation Process of Management by Values as a Response of Companies to the Growing Requirements of the Market , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2020 / Tom 21 / Numer 1, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bartczak", title = "Proces wdrażania zarządzania przez wartości jako reakcja firma na rosnące wymagania rynku = The Implementation Process of Management by Values as a Response of Companies to the Growing Requirements of the Market ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2020 / Tom 21 / Numer 1", pages = "77 - 89" }
-
Współczesne oblicze kobiety jako punkt wyjścia do projektowania rozwiązań biznesowych w oparciu o tradycyjne wartości Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 50 / Numer 3 / s. 185 - 1952017CZYSTY TEKST
Magdalena Bartczak, Alina Śmiłowska, Współczesne oblicze kobiety jako punkt wyjścia do projektowania rozwiązań biznesowych w oparciu o tradycyjne wartości , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 50 / Numer 3, s. 185 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bartczak, Alina Śmiłowska", title = "Współczesne oblicze kobiety jako punkt wyjścia do projektowania rozwiązań biznesowych w oparciu o tradycyjne wartości ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 50 / Numer 3", pages = "185 - 195" }
-
The Role of the Brand in the Process of Clothing Purchase among Young Consumers = Rola marki w procesie zakupu odzieży wśród młodych konsumentów Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 4 / s. 331 - 3462019CZYSTY TEKST
Magdalena Bartczak, The Role of the Brand in the Process of Clothing Purchase among Young Consumers = Rola marki w procesie zakupu odzieży wśród młodych konsumentów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 331 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bartczak", title = "The Role of the Brand in the Process of Clothing Purchase among Young Consumers = Rola marki w procesie zakupu odzieży wśród młodych konsumentów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "331 - 346" }