Dorota Lorenc
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Media internetowe jako narzędzie marketingu w turystyce = Internet Media as a Marketing Tool in Tourism Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2020 / Tom 21 / Numer 2 / s. 235 - 2442020CZYSTY TEKST
Dorota Lorenc, Media internetowe jako narzędzie marketingu w turystyce = Internet Media as a Marketing Tool in Tourism , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2020 / Tom 21 / Numer 2, s. 235 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Lorenc", title = "Media internetowe jako narzędzie marketingu w turystyce = Internet Media as a Marketing Tool in Tourism ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2020 / Tom 21 / Numer 2", pages = "235 - 244" }