-
Znaczenie badań satysfakcji i lojalności konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 11 - 172007CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Znaczenie badań satysfakcji i lojalności konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 11 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Znaczenie badań satysfakcji i lojalności konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "11 - 17" }
-
Merchandising jako przejaw aktywności marketingowej na przykładzie firmy Wrigley sp. z o.o. Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 249 - 2552006CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Merchandising jako przejaw aktywności marketingowej na przykładzie firmy Wrigley sp. z o.o., Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 249 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Merchandising jako przejaw aktywności marketingowej na przykładzie firmy Wrigley sp. z o.o.", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "249 - 255" }
-
Postawy etnocentryczne mieszkańców lubuskiego w świetle badań ankietowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 159 - 1642010CZYSTY TEKST
Janusz Śnihur, Postawy etnocentryczne mieszkańców lubuskiego w świetle badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 159 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Śnihur", title = "Postawy etnocentryczne mieszkańców lubuskiego w świetle badań ankietowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "159 - 164" }
-
Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 231 - 2402009CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "231 - 240" }
-
Od jakości do wartości - wpływ zachowań klientów na wartość firmy : próba zdefiniowania problemu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 333 - 3462008CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Od jakości do wartości - wpływ zachowań klientów na wartość firmy : próba zdefiniowania problemu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 333 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Od jakości do wartości - wpływ zachowań klientów na wartość firmy : próba zdefiniowania problemu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "333 - 346" }
-
Senior jako istotny klient - uczestnik współczesnego rynku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 653 - 6632011CZYSTY TEKST
Janusz Śnihur, Senior jako istotny klient - uczestnik współczesnego rynku , Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 653 - 663
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Śnihur", title = "Senior jako istotny klient - uczestnik współczesnego rynku ", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "653 - 663" }