-
Podejmowanie decyzji zakupowych przez młodych konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 24 / s. 291 - 2972008CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Podejmowanie decyzji zakupowych przez młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 24, s. 291 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Podejmowanie decyzji zakupowych przez młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 24", pages = "291 - 297" }
-
Lojalność klientów jako sposób kształtowania długookresowej przewagi konkurencyjnej firmy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 4 / s. 279 - 2872006CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Lojalność klientów jako sposób kształtowania długookresowej przewagi konkurencyjnej firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 4, s. 279 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Lojalność klientów jako sposób kształtowania długookresowej przewagi konkurencyjnej firmy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 4", pages = "279 - 287" }
-
Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 539 - 5512011CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski, Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 539 - 551
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski", title = "Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "539 - 551" }
-
Możliwości i ocena wykorzystania nowoczesnych sposobów komunikacji z wiernymi przez szczecińskie parafie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 65 / s. 283 - 2912011CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Możliwości i ocena wykorzystania nowoczesnych sposobów komunikacji z wiernymi przez szczecińskie parafie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 65, s. 283 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Możliwości i ocena wykorzystania nowoczesnych sposobów komunikacji z wiernymi przez szczecińskie parafie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 65", pages = "283 - 291" }
-
Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 249 - 2622010CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 249 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "249 - 262" }
-
Dostarczanie wartości jako główne kryterium wyboru marki przez nabywcę w dobie marketingu relacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 419 - 4262008CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Dostarczanie wartości jako główne kryterium wyboru marki przez nabywcę w dobie marketingu relacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 419 - 426
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Dostarczanie wartości jako główne kryterium wyboru marki przez nabywcę w dobie marketingu relacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "419 - 426" }
-
Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych" Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 349 - 3592009CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych", Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 349 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych"", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "349 - 359" }
-
Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 46 / s. 219 - 2282009CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 219 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "219 - 228" }
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 52016CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "5" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Andrzej Smalec, Izabela Ostrowska, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Andrzej Smalec, Izabela Ostrowska", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "7" }
-
Wybrane aspekty kształtowania lojalności nabywców Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 137 - 1442007CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Wybrane aspekty kształtowania lojalności nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Wybrane aspekty kształtowania lojalności nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "137 - 144" }