Marzena Maria Szurek
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Structural and functional asymmetries in the brain in the light of lateralization and development of language competences Opublikowano w: Journal of Preschool and Elementary School Education 2014 / Numer 2(6) / s. 13 - 222014CZYSTY TEKST
Marzena Maria Szurek, Structural and functional asymmetries in the brain in the light of lateralization and development of language competences, Journal of Preschool and Elementary School Education, 2014 / Numer 2(6), s. 13 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Maria Szurek", title = "Structural and functional asymmetries in the brain in the light of lateralization and development of language competences", journal = "Journal of Preschool and Elementary School Education", issue = "2014 / Numer 2(6)", pages = "13 - 22" }
-
Structural and Functional Asymmetries in the Brain in the Light of Lateralization and Development of Language Competences Opublikowano w: Multidisciplinary Journal of School Education 2014 / Numer 2(6) / s. 13 - 222014CZYSTY TEKST
Marzena Maria Szurek, Structural and Functional Asymmetries in the Brain in the Light of Lateralization and Development of Language Competences, Multidisciplinary Journal of School Education, 2014 / Numer 2(6), s. 13 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Maria Szurek", title = "Structural and Functional Asymmetries in the Brain in the Light of Lateralization and Development of Language Competences", journal = "Multidisciplinary Journal of School Education", issue = "2014 / Numer 2(6)", pages = "13 - 22" }
-
Mózgowe mechanizmy uczenia się w kontekście rzeczywistości edukacyjnej Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 2 / s. 105 - 1072015CZYSTY TEKST
Marzena Maria Szurek, Marzena Żylińska, Mózgowe mechanizmy uczenia się w kontekście rzeczywistości edukacyjnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 2, s. 105 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Maria Szurek, Marzena Żylińska", title = "Mózgowe mechanizmy uczenia się w kontekście rzeczywistości edukacyjnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 2", pages = "105 - 107" }
-
Dysleksja istnieje naprawdę! – Jak ją rozpoznać i zrozumieć Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 3 / s. 153 - 1742014CZYSTY TEKST
Marzena Maria Szurek, Dysleksja istnieje naprawdę! – Jak ją rozpoznać i zrozumieć, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 153 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Maria Szurek", title = "Dysleksja istnieje naprawdę! – Jak ją rozpoznać i zrozumieć", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "153 - 174" }
-
Znaczenie zabawki w terapii autyzmu : wybrane aspekty Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 3 / s. 173 - 1882018CZYSTY TEKST
Marzena Maria Szurek, Ewa Olimpia Zmuda, Znaczenie zabawki w terapii autyzmu : wybrane aspekty, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 173 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Maria Szurek, Ewa Olimpia Zmuda", title = "Znaczenie zabawki w terapii autyzmu : wybrane aspekty", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "173 - 188" }
-
Leksyka biblijna – dziedzictwo czy przeżytek? Opublikowano w: Język. Religia. Tożsamość 2015 / Numer 12 / s. 205 - 2162015CZYSTY TEKST
Marzena Maria Szurek, Leksyka biblijna – dziedzictwo czy przeżytek?, Język. Religia. Tożsamość, 2015 / Numer 12, s. 205 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Maria Szurek", title = "Leksyka biblijna – dziedzictwo czy przeżytek?", journal = "Język. Religia. Tożsamość", issue = "2015 / Numer 12", pages = "205 - 216" }