-
Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 46 - 532009CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 46 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "46 - 53" }
-
Wybrane problemy komunikacji organizacji non profit Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 284 - 2892006CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Wybrane problemy komunikacji organizacji non profit, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 284 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Wybrane problemy komunikacji organizacji non profit", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "284 - 289" }
-
Funkcje kierownicze menedżera na przykładzie działalności organizacji pozarządowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2008 / Tom 6 / Numer 4 / s. 116 - 1262008CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Funkcje kierownicze menedżera na przykładzie działalności organizacji pozarządowych, Problemy Zarządzania, 2008 / Tom 6 / Numer 4, s. 116 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Funkcje kierownicze menedżera na przykładzie działalności organizacji pozarządowych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2008 / Tom 6 / Numer 4", pages = "116 - 126" }
-
Teoria L. Festingera w działalności organizacji komercyjnych i niedochodowych : próba aplikacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 79 - 852008CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Teoria L. Festingera w działalności organizacji komercyjnych i niedochodowych : próba aplikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 79 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Teoria L. Festingera w działalności organizacji komercyjnych i niedochodowych : próba aplikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "79 - 85" }
-
Logo w działalności organizacji pozarządowych : Polska vs. USA Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 209 - 2152007CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Logo w działalności organizacji pozarządowych : Polska vs. USA, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 209 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Logo w działalności organizacji pozarządowych : Polska vs. USA", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "209 - 215" }
-
Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?" Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 655 - 6682011CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?", Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 655 - 668
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?"", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "655 - 668" }
-
"Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacje Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 407 - 4162009CZYSTY TEKST
Monika Březinová, Joanna Hernik, "Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacje, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 407 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Březinová, Joanna Hernik", title = ""Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacje", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "407 - 416" }
-
Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 59 - 722016CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 59 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "59 - 72" }
-
Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 285 - 2952010CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 285 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "285 - 295" }
-
Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 209 - 2192017CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Gunta Grīnberga-Zālīte, Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 209 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik, Gunta Grīnberga-Zālīte", title = "Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "209 - 219" }