-
Rola CRM w procesie wdrażania innowacji produktowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 469 - 4752008CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Rola CRM w procesie wdrażania innowacji produktowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 469 - 475
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Rola CRM w procesie wdrażania innowacji produktowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "469 - 475" }
-
Współczesne uwarunkowania wykorzystania marketingu szeptanego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 421 - 4312011CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Współczesne uwarunkowania wykorzystania marketingu szeptanego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 421 - 431
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Współczesne uwarunkowania wykorzystania marketingu szeptanego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "421 - 431" }
-
Znaczenie marketingu partnerskiego w procesie wdrażania innowacji produktowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 437 - 4412006CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Znaczenie marketingu partnerskiego w procesie wdrażania innowacji produktowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 437 - 441
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Znaczenie marketingu partnerskiego w procesie wdrażania innowacji produktowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "437 - 441" }
-
Skuteczność content marketingu w komunikacji z młodym konsumentem Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 393 - 4052016CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Skuteczność content marketingu w komunikacji z młodym konsumentem, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 393 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Skuteczność content marketingu w komunikacji z młodym konsumentem", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "393 - 405" }
-
Marketing relacji w procesie dyfuzji innowacji produktowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 414 - 4212009CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Marketing relacji w procesie dyfuzji innowacji produktowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 414 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Marketing relacji w procesie dyfuzji innowacji produktowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "414 - 421" }
-
Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 245 - 2542016CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 245 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "245 - 254" }
-
Efekt ROPO w procesie zakupowym młodych konsumentów Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 471 - 4822015CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Agnieszka Panek, Efekt ROPO w procesie zakupowym młodych konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 471 - 482
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz, Agnieszka Panek", title = "Efekt ROPO w procesie zakupowym młodych konsumentów", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "471 - 482" }
-
Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowe Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 3 (49) / s. 273 - 2812017CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 273 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowe", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "273 - 281" }
-
"Advertainment" w komunikacji marketingowej marki miasta Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 311 - 3192017CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, "Advertainment" w komunikacji marketingowej marki miasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 311 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = ""Advertainment" w komunikacji marketingowej marki miasta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "311 - 319" }
-
Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 211 - 2202015CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 211 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "211 - 220" }
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako standard działania współczesnego marketingu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 318 - 3232007CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Marzena Cichorzewska, Społeczna odpowiedzialność biznesu jako standard działania współczesnego marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 318 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz, Marzena Cichorzewska", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu jako standard działania współczesnego marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "318 - 323" }
-
Cyfrowa abstynencja a skuteczna komunikacja marketingowa Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 363 - 3722017CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Cyfrowa abstynencja a skuteczna komunikacja marketingowa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 363 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Cyfrowa abstynencja a skuteczna komunikacja marketingowa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "363 - 372" }