Krystyna Cholewicka-Goździk
6 artykuły w 1 czasopismach
-
Dyskusja Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2001 / Numer 2 / s. 49 - 512001CZYSTY TEKST
Jan Antoszkiewicz, Witold Bielecki, Krystyna Cholewicka-Goździk, Joanna Cygler, Jan Dąbrowski, Kazimierz Doktór, Wojciech Gasparski, Marek Grzybowski, Wojciech Jędrzejczak, Stefan Kwiatkowski, Stanisław Oborski, Stanisław Smoleński, Adrian Szumski, Michał Trocki, Wojciech Widera, Kazimierz Zimniewicz, Dyskusja, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2001 / Numer 2, s. 49 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Antoszkiewicz, Witold Bielecki, Krystyna Cholewicka-Goździk, Joanna Cygler, Jan Dąbrowski, Kazimierz Doktór, Wojciech Gasparski, Marek Grzybowski, Wojciech Jędrzejczak, Stefan Kwiatkowski, Stanisław Oborski, Stanisław Smoleński, Adrian Szumski, Michał Trocki, Wojciech Widera, Kazimierz Zimniewicz", title = "Dyskusja", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2001 / Numer 2", pages = "49 - 51" }
-
Istota zarządzania jakością Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2008 / Tom 16 / Numer 2 / s. 3 - 192008CZYSTY TEKST
Krystyna Cholewicka-Goździk, Istota zarządzania jakością, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2008 / Tom 16 / Numer 2, s. 3 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Cholewicka-Goździk", title = "Istota zarządzania jakością", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2008 / Tom 16 / Numer 2", pages = "3 - 19" }
-
Kompleksowe koszty jakości - element kształtowania wartości dla klienta Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2003 / Numer 1 / s. 11 - 152003CZYSTY TEKST
Krystyna Cholewicka-Goździk, Kompleksowe koszty jakości - element kształtowania wartości dla klienta, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2003 / Numer 1, s. 11 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Cholewicka-Goździk", title = "Kompleksowe koszty jakości - element kształtowania wartości dla klienta", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2003 / Numer 1", pages = "11 - 15" }
-
Strategiczna Karta Wyników - instrument oceny efektywności organizacji Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2002 / Numer 4 / s. 26 - 292002CZYSTY TEKST
Krystyna Cholewicka-Goździk, Strategiczna Karta Wyników - instrument oceny efektywności organizacji, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2002 / Numer 4, s. 26 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Cholewicka-Goździk", title = "Strategiczna Karta Wyników - instrument oceny efektywności organizacji", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2002 / Numer 4", pages = "26 - 29" }
-
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania przyjęła imię Leona Koźmińskiego Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 1998 / Numer 1 / s. 31998CZYSTY TEKST
Krystyna Cholewicka-Goździk, Jerzy Dietl, Stefan Kwiatkowski, Marian Strużycki, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania przyjęła imię Leona Koźmińskiego, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 1998 / Numer 1, s. 3
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Cholewicka-Goździk, Jerzy Dietl, Stefan Kwiatkowski, Marian Strużycki", title = "Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania przyjęła imię Leona Koźmińskiego", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "1998 / Numer 1", pages = "3" }
-
Zarządzanie jakością - instrument wzrostu wartości firmy Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2001 / Numer 2 / s. 14 - 182001CZYSTY TEKST
Krystyna Cholewicka-Goździk, Zarządzanie jakością - instrument wzrostu wartości firmy, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2001 / Numer 2, s. 14 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Cholewicka-Goździk", title = "Zarządzanie jakością - instrument wzrostu wartości firmy", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2001 / Numer 2", pages = "14 - 18" }