-
Przesłanki promocji miast i regionów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 377 - 3872010CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Przesłanki promocji miast i regionów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 377 - 387
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Przesłanki promocji miast i regionów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "377 - 387" }
-
System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 666 - 6722009CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 666 - 672
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "666 - 672" }
-
Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 143 - 1542011CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "143 - 154" }
-
Znaczenie marki w aspekcie konkurencyjności regionów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 321 - 3282008CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Znaczenie marki w aspekcie konkurencyjności regionów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 321 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Znaczenie marki w aspekcie konkurencyjności regionów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "321 - 328" }