-
Uwarunkowania popytu turystycznego na przykładzie mieszkańców Wielkopolski Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 100 - 1052007CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Sylwester Białowąs, Uwarunkowania popytu turystycznego na przykładzie mieszkańców Wielkopolski, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 100 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda, Sylwester Białowąs", title = "Uwarunkowania popytu turystycznego na przykładzie mieszkańców Wielkopolski", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "100 - 105" }
-
Stakeholders’ Relationships in the Sustainable Development of Tourist Destinations Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 4 (28) / s. 39 - 522014CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Katarzyna Czernek, Stakeholders’ Relationships in the Sustainable Development of Tourist Destinations, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 4 (28), s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda, Katarzyna Czernek", title = "Stakeholders’ Relationships in the Sustainable Development of Tourist Destinations", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 4 (28)", pages = "39 - 52" }
-
Rola działań proekologicznych w kształtowaniu produktu turystycznego = The role of environmental knowledge, attitudes and initiatives in the development of a tourism product Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2011 / Tom 21 / Numer 1-2 / s. 33 - 402011CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Rola działań proekologicznych w kształtowaniu produktu turystycznego = The role of environmental knowledge, attitudes and initiatives in the development of a tourism product, Turyzm/Tourism, 2011 / Tom 21 / Numer 1-2, s. 33 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda", title = "Rola działań proekologicznych w kształtowaniu produktu turystycznego = The role of environmental knowledge, attitudes and initiatives in the development of a tourism product", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2011 / Tom 21 / Numer 1-2", pages = "33 - 40" }
-
Architektura baroku jako inspiracja dla uczestnictwa w turystyce miejskiej : (na podstawie opinii turystów w wybranych zabytkach Krakowa, Warszawy i Poznania) Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2020 / Numer 5 / s. 71 - 942020CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Izabela Wyszowska, Architektura baroku jako inspiracja dla uczestnictwa w turystyce miejskiej : (na podstawie opinii turystów w wybranych zabytkach Krakowa, Warszawy i Poznania) , Turystyka Kulturowa, 2020 / Numer 5, s. 71 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda, Izabela Wyszowska", title = "Architektura baroku jako inspiracja dla uczestnictwa w turystyce miejskiej : (na podstawie opinii turystów w wybranych zabytkach Krakowa, Warszawy i Poznania) ", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2020 / Numer 5", pages = "71 - 94" }
-
Możliwości wykorzystania marketingu miejsc na obszarze recepcji turystycznej : istota i problemy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 393 - 4062011CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Możliwości wykorzystania marketingu miejsc na obszarze recepcji turystycznej : istota i problemy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 393 - 406
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda", title = "Możliwości wykorzystania marketingu miejsc na obszarze recepcji turystycznej : istota i problemy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "393 - 406" }
-
Pojemność i chłonność turystyczna w rozwoju zrównoważonym obszarów recepcji turystycznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 6 / s. 225 - 2362006CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Pojemność i chłonność turystyczna w rozwoju zrównoważonym obszarów recepcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 6, s. 225 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda", title = "Pojemność i chłonność turystyczna w rozwoju zrównoważonym obszarów recepcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 6", pages = "225 - 236" }
-
Ekologiczne uwarunkowania zachowań nabywczych w turystyce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 52 / s. 643 - 6522010CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Ekologiczne uwarunkowania zachowań nabywczych w turystyce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 52, s. 643 - 652
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda", title = "Ekologiczne uwarunkowania zachowań nabywczych w turystyce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 52", pages = "643 - 652" }
-
Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 221 - 2282017CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 221 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda", title = "Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "221 - 228" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesław Alejziak, Stefan Bosiacki, Leszek Butowski, Dariusz Ilnicki, Małgorzata Pstrocka-Rak, Izabela Gruszka, Zygmunt Kruczek, Agnieszka Niezgoda, Anna Pawlikowska-Piechotka, Alina Zajadacz, Głosy w dyskusji, Turyzm/Tourism, 2016 / Tom 26 / Numer 1, s. 91 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Alejziak, Stefan Bosiacki, Leszek Butowski, Dariusz Ilnicki, Małgorzata Pstrocka-Rak, Izabela Gruszka, Zygmunt Kruczek, Agnieszka Niezgoda, Anna Pawlikowska-Piechotka, Alina Zajadacz", title = "Głosy w dyskusji", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2016 / Tom 26 / Numer 1", pages = "91 - 105" }
-
Myślenie kreatywne w kształtowaniu produktu turystycznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 382 - 3862006CZYSTY TEKST
Ewa Jerzyk, Agnieszka Niezgoda, Myślenie kreatywne w kształtowaniu produktu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 382 - 386
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jerzyk, Agnieszka Niezgoda", title = "Myślenie kreatywne w kształtowaniu produktu turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "382 - 386" }
-
Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 433 - 4422010CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Małgorzata Bartosik-Purgat, Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 433 - 442
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda, Małgorzata Bartosik-Purgat", title = "Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "433 - 442" }
-
Rola różnych koncepcji i form rozwoju turystyki w dążeniu do celów rozwoju zrównoważonego = The role of different tourism concepts and forms in the pursuance of sustainable development goals Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2008 / Tom 18 / Numer 2 / s. 75 - 852008CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Rola różnych koncepcji i form rozwoju turystyki w dążeniu do celów rozwoju zrównoważonego = The role of different tourism concepts and forms in the pursuance of sustainable development goals, Turyzm/Tourism, 2008 / Tom 18 / Numer 2, s. 75 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda", title = "Rola różnych koncepcji i form rozwoju turystyki w dążeniu do celów rozwoju zrównoważonego = The role of different tourism concepts and forms in the pursuance of sustainable development goals", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2008 / Tom 18 / Numer 2", pages = "75 - 85" }
-
Niełatwa ekonomika turystyki kulturowej - jak w praktyce nawiązywane są/mogą być napięcia między opłacalnością a dziedzictwem kulturowym? Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2020 / Numer 1 / s. 139 - 1692020CZYSTY TEKST
Paweł Plichta, Agnieszka Niezgoda, Dominik Ziarkowski, Jacek Kaczmarek, Tomasz Włodarski, Armin Mikos von Rohrscheidt, Krzysztof Kasprzak, Beata Raszka, Niełatwa ekonomika turystyki kulturowej - jak w praktyce nawiązywane są/mogą być napięcia między opłacalnością a dziedzictwem kulturowym?, Turystyka Kulturowa, 2020 / Numer 1, s. 139 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Plichta, Agnieszka Niezgoda, Dominik Ziarkowski, Jacek Kaczmarek, Tomasz Włodarski, Armin Mikos von Rohrscheidt, Krzysztof Kasprzak, Beata Raszka", title = "Niełatwa ekonomika turystyki kulturowej - jak w praktyce nawiązywane są/mogą być napięcia między opłacalnością a dziedzictwem kulturowym?", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2020 / Numer 1", pages = "139 - 169" }
-
Popyt turystyczny : uwarunkowania i perspektywy rozwoju Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 82 / s. 11 - 252012CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Popyt turystyczny : uwarunkowania i perspektywy rozwoju, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 82, s. 11 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda", title = "Popyt turystyczny : uwarunkowania i perspektywy rozwoju", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 82", pages = "11 - 25" }
-
Wpływ globalizacji i społeczeństwa informacyjnego na zachowania konsumentów na rynku turystycznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 3 (27) / s. 227 - 2422014CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Wpływ globalizacji i społeczeństwa informacyjnego na zachowania konsumentów na rynku turystycznym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 3 (27), s. 227 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz", title = "Wpływ globalizacji i społeczeństwa informacyjnego na zachowania konsumentów na rynku turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 3 (27)", pages = "227 - 242" }