-
Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 449 - 4602011CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 449 - 460
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "449 - 460" }
-
Wykorzystywanie udziału w targach do kształtowania relacji przedsiębiorstwa z klientami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 268 - 2722006CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Wykorzystywanie udziału w targach do kształtowania relacji przedsiębiorstwa z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 268 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Wykorzystywanie udziału w targach do kształtowania relacji przedsiębiorstwa z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "268 - 272" }
-
Znaczenie targów w procesie przekazywania informacji : kontekst ery informacyjnej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 117 / s. 93 - 1022015CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Znaczenie targów w procesie przekazywania informacji : kontekst ery informacyjnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 117, s. 93 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Znaczenie targów w procesie przekazywania informacji : kontekst ery informacyjnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 117", pages = "93 - 102" }
-
Identyfikacja przyczyn wycofania znanych marek z rynku w świetle polskich doświadczeń Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 33 - 402008CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Identyfikacja przyczyn wycofania znanych marek z rynku w świetle polskich doświadczeń, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 33 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Identyfikacja przyczyn wycofania znanych marek z rynku w świetle polskich doświadczeń", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "33 - 40" }
-
Udział w targach turystycznych jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie aktywności wystawienniczej miasta Tarnowa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 153 - 1612007CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Udział w targach turystycznych jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie aktywności wystawienniczej miasta Tarnowa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 153 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Udział w targach turystycznych jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie aktywności wystawienniczej miasta Tarnowa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "153 - 161" }
-
Znaczenie Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów ze zwiedzającymi Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 517 - 5222009CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Znaczenie Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów ze zwiedzającymi, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 517 - 522
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Znaczenie Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów ze zwiedzającymi", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "517 - 522" }
-
Sport jako element działań promocyjnych polskich miast Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 337 - 3452010CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Sport jako element działań promocyjnych polskich miast, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 337 - 345
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Sport jako element działań promocyjnych polskich miast", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "337 - 345" }