Janusz Miąso
10 artykuły w 4 czasopismach
-
Katecheza : oddzielna czy integralna część edukacji? Opublikowano w: Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej 2001 / Tom 8 / s. 275 - 2792001CZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Katecheza : oddzielna czy integralna część edukacji?, Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej, 2001 / Tom 8, s. 275 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąso", title = "Katecheza : oddzielna czy integralna część edukacji?", journal = "Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej", issue = "2001 / Tom 8", pages = "275 - 279" }
-
Komunikacja interpersonalna i wzmacnianie logosfery jako priorytety dydaktyczno-katechetyczne Wyższego Seminarium Duchownego w perspektywie presji społeczeństwa informacyjnego, medialnego, sieciowego Opublikowano w: Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej 2011-2013 / Tom 18-20 / s. 227 - 239NoneCZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Komunikacja interpersonalna i wzmacnianie logosfery jako priorytety dydaktyczno-katechetyczne Wyższego Seminarium Duchownego w perspektywie presji społeczeństwa informacyjnego, medialnego, sieciowego, Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej, 2011-2013 / Tom 18-20, s. 227 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąso", title = "Komunikacja interpersonalna i wzmacnianie logosfery jako priorytety dydaktyczno-katechetyczne Wyższego Seminarium Duchownego w perspektywie presji społeczeństwa informacyjnego, medialnego, sieciowego", journal = "Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej", issue = "2011-2013 / Tom 18-20", pages = "227 - 239" }
-
Myślenie jako ciągle superważny proces w świecie technokracji = Thinking as a Continuously Important Process in the World of Technocracy Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 1(19) / s. 25 - 312017CZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Myślenie jako ciągle superważny proces w świecie technokracji = Thinking as a Continuously Important Process in the World of Technocracy , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 1(19), s. 25 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąso", title = "Myślenie jako ciągle superważny proces w świecie technokracji = Thinking as a Continuously Important Process in the World of Technocracy ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 1(19)", pages = "25 - 31" }
-
"Pedagogiczno-pastoralny model oddziaływania radia katolickiego w Polsce : studium z zakresu pedagogiki medialnej", Janusz Miąso, Rzeszów 2008 : [recenzja] Opublikowano w: Saeculum Christianum : pismo historyczne 2012 / Tom 19 / Numer 1 / s. 299 - 3012012CZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Adam Podolski, "Pedagogiczno-pastoralny model oddziaływania radia katolickiego w Polsce : studium z zakresu pedagogiki medialnej", Janusz Miąso, Rzeszów 2008 : [recenzja], Saeculum Christianum : pismo historyczne, 2012 / Tom 19 / Numer 1, s. 299 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąso, Adam Podolski", title = ""Pedagogiczno-pastoralny model oddziaływania radia katolickiego w Polsce : studium z zakresu pedagogiki medialnej", Janusz Miąso, Rzeszów 2008 : [recenzja]", journal = "Saeculum Christianum : pismo historyczne", issue = "2012 / Tom 19 / Numer 1", pages = "299 - 301" }
-
Poznawanie z nowymi mediami - nowa jakość czy nowa trudność? : fragmentaryzacja czy integracja? : potrzeba nowej konwergentnej edukacji = Learning with the New Media - New Quality or New Difficulty? : Fragmentation or Integration? : The Need for New Convergent Education Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 3(21) / s. 207 - 2172017CZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Poznawanie z nowymi mediami - nowa jakość czy nowa trudność? : fragmentaryzacja czy integracja? : potrzeba nowej konwergentnej edukacji = Learning with the New Media - New Quality or New Difficulty? : Fragmentation or Integration? : The Need for New Convergent Education , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 3(21), s. 207 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąso", title = "Poznawanie z nowymi mediami - nowa jakość czy nowa trudność? : fragmentaryzacja czy integracja? : potrzeba nowej konwergentnej edukacji = Learning with the New Media - New Quality or New Difficulty? : Fragmentation or Integration? : The Need for New Convergent Education ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 3(21)", pages = "207 - 217" }
-
Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy) Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 4(18) / s. 243 - 2502016CZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy), Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 4(18), s. 243 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąso", title = "Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy)", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 4(18)", pages = "243 - 250" }
-
Rola mediów w kształtowaniu kultury regionalnej w perspektywie społeczeństwa informacyjnego, medialnego, sieciowego Opublikowano w: Perspektywy Edukacyjno-Społeczne 2014 / Numer 1 / s. 16 - 202014CZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Rola mediów w kształtowaniu kultury regionalnej w perspektywie społeczeństwa informacyjnego, medialnego, sieciowego, Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 16 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąso", title = "Rola mediów w kształtowaniu kultury regionalnej w perspektywie społeczeństwa informacyjnego, medialnego, sieciowego", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "16 - 20" }
-
Starcie paradygmatów technologii informacyjnych i komunikacji interpersonalnej bezpośredniej wyzwaniem dla człowieczeństwa, społeczeństwa i edukacji Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 47 - 542015CZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Starcie paradygmatów technologii informacyjnych i komunikacji interpersonalnej bezpośredniej wyzwaniem dla człowieczeństwa, społeczeństwa i edukacji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 47 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąso", title = "Starcie paradygmatów technologii informacyjnych i komunikacji interpersonalnej bezpośredniej wyzwaniem dla człowieczeństwa, społeczeństwa i edukacji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "47 - 54" }
-
Tworzenie i wzmacnianie realnej wspólnoty jako bezcenna wartość w świecie technokracji Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 2(24) / s. 284 - 2912018CZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Tworzenie i wzmacnianie realnej wspólnoty jako bezcenna wartość w świecie technokracji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 2(24), s. 284 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąso", title = "Tworzenie i wzmacnianie realnej wspólnoty jako bezcenna wartość w świecie technokracji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 2(24)", pages = "284 - 291" }
-
Wychowanie do kapłaństwa w świetle posynodalnej adhortacji Ojca Świętego Jana Pawła II "Pastores dabo vobis" Opublikowano w: Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej 1998 / Tom 5 / s. 223 - 2351998CZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Wychowanie do kapłaństwa w świetle posynodalnej adhortacji Ojca Świętego Jana Pawła II "Pastores dabo vobis", Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej, 1998 / Tom 5, s. 223 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąso", title = "Wychowanie do kapłaństwa w świetle posynodalnej adhortacji Ojca Świętego Jana Pawła II "Pastores dabo vobis"", journal = "Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej", issue = "1998 / Tom 5", pages = "223 - 235" }