Magdalena Sasin
8 artykuły w 4 czasopismach
-
Ekologia akustyczna - nieobecny dyskurs w pedagogice Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 1 (85) / s. 31 - 482019CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Ekologia akustyczna - nieobecny dyskurs w pedagogice , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 31 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sasin", title = "Ekologia akustyczna - nieobecny dyskurs w pedagogice ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "31 - 48" }
-
Kształtowanie środowiska dźwiękowego jako przejaw kreatywności dzieci : perspektywa ekologii akustycznej Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 3 (87) / s. 71 - 832019CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Kształtowanie środowiska dźwiękowego jako przejaw kreatywności dzieci : perspektywa ekologii akustycznej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 71 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sasin", title = "Kształtowanie środowiska dźwiękowego jako przejaw kreatywności dzieci : perspektywa ekologii akustycznej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "71 - 83" }
-
Contemporary Music Festivals as a Space of Art Education for Children and Parents Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2014 / Tom 7 / s. 94 - 1012014CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Contemporary Music Festivals as a Space of Art Education for Children and Parents , Kultura i Wychowanie, 2014 / Tom 7, s. 94 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sasin", title = "Contemporary Music Festivals as a Space of Art Education for Children and Parents ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2014 / Tom 7", pages = "94 - 101" }
-
Kanon wykonawczy muzyki poważnej jako przestrzeń spotkania "Innego" Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2018 / Tom 14 / s. 125 - 1382018CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Kanon wykonawczy muzyki poważnej jako przestrzeń spotkania "Innego" , Kultura i Wychowanie, 2018 / Tom 14, s. 125 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sasin", title = "Kanon wykonawczy muzyki poważnej jako przestrzeń spotkania "Innego" ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2018 / Tom 14", pages = "125 - 138" }
-
Publicystyka z zakresu muzyki poważnej w polskich mediach ogólnopolskich i regionalnych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2012 / Tom 17 / s. 136 - 1462012CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Publicystyka z zakresu muzyki poważnej w polskich mediach ogólnopolskich i regionalnych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2012 / Tom 17, s. 136 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sasin", title = "Publicystyka z zakresu muzyki poważnej w polskich mediach ogólnopolskich i regionalnych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2012 / Tom 17", pages = "136 - 146" }
-
Między ideałem a możliwościami – recenzowanie muzyki poważnej w prasie codziennej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2012 / Tom 17 / s. 191 - 1932012CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Między ideałem a możliwościami – recenzowanie muzyki poważnej w prasie codziennej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2012 / Tom 17, s. 191 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sasin", title = "Między ideałem a możliwościami – recenzowanie muzyki poważnej w prasie codziennej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2012 / Tom 17", pages = "191 - 193" }
-
Twórczy potencjał Internetu w zakresie upowszechniania kultury. Blogi o muzyce poważnej Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2018 / Numer 7 / s. 205 - 2202018CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Twórczy potencjał Internetu w zakresie upowszechniania kultury. Blogi o muzyce poważnej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 205 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sasin", title = "Twórczy potencjał Internetu w zakresie upowszechniania kultury. Blogi o muzyce poważnej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "205 - 220" }
-
Recenzja: Scott Barry Kaufman, Carolyn Gregoire Kreatywni. I masz pomysł na wszystko, tłum. K. Mojkowska, Wyd. Muza, Warszawa 2018 Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2018 / Numer 7 / s. 252 - 2552018CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Recenzja: Scott Barry Kaufman, Carolyn Gregoire Kreatywni. I masz pomysł na wszystko, tłum. K. Mojkowska, Wyd. Muza, Warszawa 2018, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 252 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sasin", title = "Recenzja: Scott Barry Kaufman, Carolyn Gregoire Kreatywni. I masz pomysł na wszystko, tłum. K. Mojkowska, Wyd. Muza, Warszawa 2018", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "252 - 255" }