-
Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 231 - 2412016CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak, Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 231 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak", title = "Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "231 - 241" }
-
Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 347 - 3552017CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak, Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 347 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak", title = "Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "347 - 355" }
-
Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 447 - 4542004CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 447 - 454
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "447 - 454" }
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacjach pozarządowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 225 - 2302007CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacjach pozarządowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 225 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacjach pozarządowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "225 - 230" }
-
Tendencje zmian koncepcji fundraisingu jako efekt ewolucji otoczenia Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 669 - 6812011CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Tendencje zmian koncepcji fundraisingu jako efekt ewolucji otoczenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 669 - 681
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Tendencje zmian koncepcji fundraisingu jako efekt ewolucji otoczenia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "669 - 681" }
-
Zasady kreowania wizerunku i marki organizacji non profit Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 97 - 1022008CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Zasady kreowania wizerunku i marki organizacji non profit, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 97 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Zasady kreowania wizerunku i marki organizacji non profit", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "97 - 102" }
-
Marketing w usługach społecznych w warunkach organizacji pozarządowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 87 - 932008CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Marketing w usługach społecznych w warunkach organizacji pozarządowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 87 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Marketing w usługach społecznych w warunkach organizacji pozarządowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "87 - 93" }
-
Marketing społeczny w kształtowaniu wizerunku organizacji pozarządowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 28 - 312006CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Marketing społeczny w kształtowaniu wizerunku organizacji pozarządowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 28 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Marketing społeczny w kształtowaniu wizerunku organizacji pozarządowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "28 - 31" }
-
Istota organizacji pozarządowych jako podmiotów świadczących usługi społeczne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 60 / s. 118 - 1282010CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Istota organizacji pozarządowych jako podmiotów świadczących usługi społeczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 60, s. 118 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Istota organizacji pozarządowych jako podmiotów świadczących usługi społeczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 60", pages = "118 - 128" }
-
Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej : cechy i znaczenie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 247 - 2552010CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej : cechy i znaczenie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 247 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej : cechy i znaczenie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "247 - 255" }
-
Usługi społeczne : kryteria wyboru miejsca i formy konsumpcji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 95 / s. 25 - 352012CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Usługi społeczne : kryteria wyboru miejsca i formy konsumpcji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Usługi społeczne : kryteria wyboru miejsca i formy konsumpcji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "25 - 35" }
-
Partnerstwo organizacji non profit i firm biznesu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 243 - 2502009CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Partnerstwo organizacji non profit i firm biznesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 243 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Partnerstwo organizacji non profit i firm biznesu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "243 - 250" }