-
Innowacja wartości w kształtowaniu satysfakcji klienta podstawą przedsiębiorczości menedżera Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 3 / s. 99 - 1202013CZYSTY TEKST
Katarzyna Świerszcz, Innowacja wartości w kształtowaniu satysfakcji klienta podstawą przedsiębiorczości menedżera , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 3, s. 99 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Świerszcz", title = "Innowacja wartości w kształtowaniu satysfakcji klienta podstawą przedsiębiorczości menedżera ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 3", pages = "99 - 120" }
-
"Miłość upodobania" drogą życia mistycznego według wskazań Marceliny Darowskiej Opublikowano w: Studia Theologica Varsaviensia 2007 / Tom 45 / Numer 1 / s. 223 - 2372007CZYSTY TEKST
Katarzyna Świerszcz, "Miłość upodobania" drogą życia mistycznego według wskazań Marceliny Darowskiej, Studia Theologica Varsaviensia, 2007 / Tom 45 / Numer 1, s. 223 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Świerszcz", title = ""Miłość upodobania" drogą życia mistycznego według wskazań Marceliny Darowskiej", journal = "Studia Theologica Varsaviensia", issue = "2007 / Tom 45 / Numer 1", pages = "223 - 237" }
-
IT and telematic systems in Polish logistics centres Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 7 / s. 81 - 922013CZYSTY TEKST
Sławomir Bartosiewicz, Katarzyna Świerszcz, IT and telematic systems in Polish logistics centres, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 7, s. 81 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Bartosiewicz, Katarzyna Świerszcz", title = "IT and telematic systems in Polish logistics centres", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 7", pages = "81 - 92" }
-
Innowacyjna strategia kultury organizacyjnej w firmie Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 8 / s. 199 - 2162012CZYSTY TEKST
Katarzyna Świerszcz, Innowacyjna strategia kultury organizacyjnej w firmie , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 8, s. 199 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Świerszcz", title = "Innowacyjna strategia kultury organizacyjnej w firmie ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 8", pages = "199 - 216" }
-
Wrogowie doskonałości według nauki Marceliny Darowskiej Opublikowano w: Studia Theologica Varsaviensia 2008 / Tom 46 / Numer 1 / s. 202 - 2162008CZYSTY TEKST
Katarzyna Świerszcz, Wrogowie doskonałości według nauki Marceliny Darowskiej, Studia Theologica Varsaviensia, 2008 / Tom 46 / Numer 1, s. 202 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Świerszcz", title = "Wrogowie doskonałości według nauki Marceliny Darowskiej", journal = "Studia Theologica Varsaviensia", issue = "2008 / Tom 46 / Numer 1", pages = "202 - 216" }
-
Partnership as a determining factor of competitive strategy in supply chain management Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 7 / s. 93 - 1042013CZYSTY TEKST
Katarzyna Świerszcz, Sławomir Bartosiewicz, Partnership as a determining factor of competitive strategy in supply chain management, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 7, s. 93 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Świerszcz, Sławomir Bartosiewicz", title = "Partnership as a determining factor of competitive strategy in supply chain management", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 7", pages = "93 - 104" }
-
Innowacyjna strategia logistyki marketingowej kreowania wartości w łańcuchu dostaw na przykładzie centrów logistycznych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 12 (2) / s. 471 - 4832013CZYSTY TEKST
Katarzyna Świerszcz, Sławomir Bartosiewicz, Innowacyjna strategia logistyki marketingowej kreowania wartości w łańcuchu dostaw na przykładzie centrów logistycznych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 12 (2), s. 471 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Świerszcz, Sławomir Bartosiewicz", title = "Innowacyjna strategia logistyki marketingowej kreowania wartości w łańcuchu dostaw na przykładzie centrów logistycznych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 12 (2)", pages = "471 - 483" }