Katarzyna Kabacińska-Łuczak
6 artykuły w 5 czasopismach
-
Zabawki - (nie)zwykłe przedmioty w codzienności dziecięcej = Toys - Ordinary Iems in Children's Everyday Life Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2019 / Numer 3 / s. 125 - 1272019CZYSTY TEKST
Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Monika Nawrot-Borowska, Beata Topij-Stempińska, Zabawki - (nie)zwykłe przedmioty w codzienności dziecięcej = Toys - Ordinary Iems in Children's Everyday Life , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 3, s. 125 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Monika Nawrot-Borowska, Beata Topij-Stempińska", title = "Zabawki - (nie)zwykłe przedmioty w codzienności dziecięcej = Toys - Ordinary Iems in Children's Everyday Life ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 3", pages = "125 - 127" }
-
Biografia rzeczy jako metoda badań nad zabawką dziecięcą Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 3 / s. 13 - 392018CZYSTY TEKST
Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Biografia rzeczy jako metoda badań nad zabawką dziecięcą, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 13 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kabacińska-Łuczak", title = "Biografia rzeczy jako metoda badań nad zabawką dziecięcą", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "13 - 39" }
-
Kulturotwórcza rola szkoły wiejskiej na przykładzie działalności Szkoły Powszechnej w Łopiennie w latach 1918–1939 (wybrane problemy) Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2020 / Numer 11 / s. 178 - 2012020CZYSTY TEKST
Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Kulturotwórcza rola szkoły wiejskiej na przykładzie działalności Szkoły Powszechnej w Łopiennie w latach 1918–1939 (wybrane problemy), Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2020 / Numer 11, s. 178 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kabacińska-Łuczak", title = "Kulturotwórcza rola szkoły wiejskiej na przykładzie działalności Szkoły Powszechnej w Łopiennie w latach 1918–1939 (wybrane problemy)", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2020 / Numer 11", pages = "178 - 201" }
-
"Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem : życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Rocznik Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu 2013 / Tom 4 / s. 192 - 1962013CZYSTY TEKST
Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Łukasz Wróbel, Dorota Żołądź-Strzelczyk, "Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem : życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja], Rocznik Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, 2013 / Tom 4, s. 192 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Łukasz Wróbel, Dorota Żołądź-Strzelczyk", title = ""Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem : życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja]", journal = "Rocznik Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu", issue = "2013 / Tom 4", pages = "192 - 196" }
-
"Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Perspektywy Edukacyjno-Społeczne 2014 / Numer 1 / s. 54 - 552014CZYSTY TEKST
Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Dariusz Kupisz, Dorota Żołądź-Strzelczyk, "Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja], Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 54 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Dariusz Kupisz, Dorota Żołądź-Strzelczyk", title = ""Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja]", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "54 - 55" }
-
"Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2013 / Numer 2 / s. 95 - 992013CZYSTY TEKST
Katarzyna Dormus, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Dorota Żołądź-Strzelczyk, "Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja], Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 95 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dormus, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Dorota Żołądź-Strzelczyk", title = ""Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "95 - 99" }