Elżbieta Dubas
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Wprowadzenie Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2020 / Numer 10 / s. 8 - 112020CZYSTY TEKST
Elżbieta Dubas, Wprowadzenie, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2020 / Numer 10, s. 8 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Dubas", title = "Wprowadzenie", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2020 / Numer 10", pages = "8 - 11" }
-
Uczenie się z własnej biografii jako egzemplifikacja biograficznego uczenia się Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2017 / Numer 4 / s. 63 - 872017CZYSTY TEKST
Elżbieta Dubas, Uczenie się z własnej biografii jako egzemplifikacja biograficznego uczenia się, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 63 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Dubas", title = "Uczenie się z własnej biografii jako egzemplifikacja biograficznego uczenia się", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "63 - 87" }
-
II seminarium andragogiczne w Sonnenbergu Opublikowano w: Forum Oświatowe 1992 / Tom 4 / Numer 1(7) / s. 115 - 1201992CZYSTY TEKST
Elżbieta Dubas, II seminarium andragogiczne w Sonnenbergu , Forum Oświatowe, 1992 / Tom 4 / Numer 1(7), s. 115 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Dubas", title = "II seminarium andragogiczne w Sonnenbergu ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1992 / Tom 4 / Numer 1(7)", pages = "115 - 120" }
-
Geragogika jako subdyscyplina pedagogiczna Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31) / s. 143 - 1672020CZYSTY TEKST
Elżbieta Dubas, Geragogika jako subdyscyplina pedagogiczna , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 143 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Dubas", title = "Geragogika jako subdyscyplina pedagogiczna ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "143 - 167" }
-
Doświadczenie choroby Alzheimera jako sytuacja uczenia się Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2020 / Numer 10 / s. 220 - 2372020CZYSTY TEKST
Elżbieta Dubas, Doświadczenie choroby Alzheimera jako sytuacja uczenia się, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2020 / Numer 10, s. 220 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Dubas", title = "Doświadczenie choroby Alzheimera jako sytuacja uczenia się", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2020 / Numer 10", pages = "220 - 237" }
-
"Drogi edukacyjne i ich biograficzny wymiar", pod red. Elżbiety Dubas, Olgi Czerniawskiej, Warszawa 2002 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2003 / Tom 47 / Numer 2 / s. 243 - 2442003CZYSTY TEKST
Olga Czerniawska, Elżbieta Dubas, Bronisław Gołębiowski, "Drogi edukacyjne i ich biograficzny wymiar", pod red. Elżbiety Dubas, Olgi Czerniawskiej, Warszawa 2002 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 2003 / Tom 47 / Numer 2, s. 243 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Czerniawska, Elżbieta Dubas, Bronisław Gołębiowski", title = ""Drogi edukacyjne i ich biograficzny wymiar", pod red. Elżbiety Dubas, Olgi Czerniawskiej, Warszawa 2002 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2003 / Tom 47 / Numer 2", pages = "243 - 244" }