-
Satysfakcja konsumenta jako przedmiot badań marketingowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 235 - 2422009CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Satysfakcja konsumenta jako przedmiot badań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 235 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Satysfakcja konsumenta jako przedmiot badań marketingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "235 - 242" }
-
Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 463 - 4722010CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 463 - 472
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "463 - 472" }
-
„Student jako klient” – dylemat procesu marketyzacji współczesnych uczelni Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 50 / Numer 3 / s. 15 - 232017CZYSTY TEKST
Hanna Hall, „Student jako klient” – dylemat procesu marketyzacji współczesnych uczelni , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 50 / Numer 3, s. 15 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "„Student jako klient” – dylemat procesu marketyzacji współczesnych uczelni ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 50 / Numer 3", pages = "15 - 23" }
-
Specyfika zachowań nabywców usług edukacyjnych szkół wyższych w świetle badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 121 - 1272008CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Specyfika zachowań nabywców usług edukacyjnych szkół wyższych w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 121 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Specyfika zachowań nabywców usług edukacyjnych szkół wyższych w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "121 - 127" }
-
Interpersonalne relacje między uczniem (studentem) a nauczycielem : oczekiwania a rzeczywistość Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 338 - 3412006CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Interpersonalne relacje między uczniem (studentem) a nauczycielem : oczekiwania a rzeczywistość, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 338 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Interpersonalne relacje między uczniem (studentem) a nauczycielem : oczekiwania a rzeczywistość", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "338 - 341" }
-
Social media as a relationship marketing tool of modern university Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 41 - 562016CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Kamila Peszko, Social media as a relationship marketing tool of modern university, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 41 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall, Kamila Peszko", title = "Social media as a relationship marketing tool of modern university", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "41 - 56" }
-
Badanie wizerunku uczelni : wybrane zagadnienia Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 71 - 772008CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Badanie wizerunku uczelni : wybrane zagadnienia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 71 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Badanie wizerunku uczelni : wybrane zagadnienia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "71 - 77" }
-
Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 51 - 612011CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 51 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "51 - 61" }
-
Narzędzia i formy aktywności promocyjnej polskich uczelni Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 202 - 2082007CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Narzędzia i formy aktywności promocyjnej polskich uczelni, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 202 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Narzędzia i formy aktywności promocyjnej polskich uczelni", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "202 - 208" }