-
Ocena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingu Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2014 / Numer 305(4) / s. 37 - 452014CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Jacek Otto, Ocena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2014 / Numer 305(4), s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz, Jacek Otto", title = "Ocena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2014 / Numer 305(4)", pages = "37 - 45" }
-
Motywy realizacji strategii co-brandingu w świetle badań empirycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 337 - 3442009CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Motywy realizacji strategii co-brandingu w świetle badań empirycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 337 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Motywy realizacji strategii co-brandingu w świetle badań empirycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "337 - 344" }
-
Znaczenie portali społecznościowych w społeczeństwie informacyjnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 87 / s. 271 - 2782012CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Znaczenie portali społecznościowych w społeczeństwie informacyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 87, s. 271 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Znaczenie portali społecznościowych w społeczeństwie informacyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 87", pages = "271 - 278" }
-
Komunikacja wewnętrzna w korporacji międzynarodowej – analiza przypadku Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 3 / s. 33 - 452014CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Anna Mikulska, Komunikacja wewnętrzna w korporacji międzynarodowej – analiza przypadku, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 3, s. 33 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz, Anna Mikulska", title = "Komunikacja wewnętrzna w korporacji międzynarodowej – analiza przypadku", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 3", pages = "33 - 45" }
-
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 307 - 3162017CZYSTY TEKST
Dagna Siuda, Magdalena Grębosz, Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 307 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Dagna Siuda, Magdalena Grębosz", title = "Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "307 - 316" }
-
Wybrane aspekty wprowadzenia marki na polski rynek przez firmy francuskie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 47 - 532008CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Wybrane aspekty wprowadzenia marki na polski rynek przez firmy francuskie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 47 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Wybrane aspekty wprowadzenia marki na polski rynek przez firmy francuskie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "47 - 53" }
-
Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 99 - 1112015CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Jacek Otto, Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz, Jacek Otto", title = "Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "99 - 111" }
-
Wybrane aspekty zarządzania marką przez francuskie firmy usługowe w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 293 - 2982008CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Wybrane aspekty zarządzania marką przez francuskie firmy usługowe w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 293 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Wybrane aspekty zarządzania marką przez francuskie firmy usługowe w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "293 - 298" }
-
Metody pozyskiwania marek lokalnych przez firmy francuskie w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 197 - 2072011CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Metody pozyskiwania marek lokalnych przez firmy francuskie w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 197 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Metody pozyskiwania marek lokalnych przez firmy francuskie w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "197 - 207" }
-
Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 385 - 3952010CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 385 - 395
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "385 - 395" }