Mirosława Pluta-Olearnik
10 artykuły w 4 czasopismach
-
Badanie zachowań firm oferujących usługi na rynku zagranicznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 95 / s. 105 - 1182012CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Badanie zachowań firm oferujących usługi na rynku zagranicznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 105 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Badanie zachowań firm oferujących usługi na rynku zagranicznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "105 - 118" }
-
Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 139 - 1482016CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "139 - 148" }
-
Rola case studies w kształceniu menedżerów firm usługowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 175 - 1792008CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Rola case studies w kształceniu menedżerów firm usługowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 175 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Rola case studies w kształceniu menedżerów firm usługowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "175 - 179" }
-
Internationalization of the service sector : marketing approach Opublikowano w: Folia Oeconomica Stetinensia 2011 / Tom 10(18) / Numer 1 / s. 175 - 1852011CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Internationalization of the service sector : marketing approach, Folia Oeconomica Stetinensia, 2011 / Tom 10(18) / Numer 1, s. 175 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Internationalization of the service sector : marketing approach", journal = "Folia Oeconomica Stetinensia", issue = "2011 / Tom 10(18) / Numer 1", pages = "175 - 185" }
-
Usługi edukacyjne szkół wyższych w Polsce wobec rozwoju nowych technologii Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 229 - 2362004CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Usługi edukacyjne szkół wyższych w Polsce wobec rozwoju nowych technologii, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 229 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Usługi edukacyjne szkół wyższych w Polsce wobec rozwoju nowych technologii", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "229 - 236" }
-
Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 229 - 2372010CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 229 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "229 - 237" }
-
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 235 - 2442016CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Mirosława Pluta-Olearnik, Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 235 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "235 - 244" }
-
Marketing uczelni wspierający rozwój i komercjalizację badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 280 - 2892009CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing uczelni wspierający rozwój i komercjalizację badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 280 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing uczelni wspierający rozwój i komercjalizację badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "280 - 289" }
-
Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 363 - 3752011CZYSTY TEKST
Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik, Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 363 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "363 - 375" }
-
Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 397 - 4052017CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 397 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "397 - 405" }