Wiesława Kuźniar
10 artykuły w 3 czasopismach
-
Rola usługodawcy w kształtowaniu satysfakcji i lojalności klientów : (na przykładzie usług handlowych w województwie podkarpackim) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 121 - 1262008CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola usługodawcy w kształtowaniu satysfakcji i lojalności klientów : (na przykładzie usług handlowych w województwie podkarpackim), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 121 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola usługodawcy w kształtowaniu satysfakcji i lojalności klientów : (na przykładzie usług handlowych w województwie podkarpackim)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "121 - 126" }
-
Rola marki handlowej w oddziaływaniu na klientów : (na przykładzie sieci dyskontowych) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 121 - 1272008CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola marki handlowej w oddziaływaniu na klientów : (na przykładzie sieci dyskontowych), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 121 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola marki handlowej w oddziaływaniu na klientów : (na przykładzie sieci dyskontowych)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "121 - 127" }
-
Zastosowanie koncepcji współtworzenia wartości produktu w turystyce wiejskiej : wybrane aspekty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2015 / Numer 2 (30) / s. 25 - 362015CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Tomasz Surmacz, Zastosowanie koncepcji współtworzenia wartości produktu w turystyce wiejskiej : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 / Numer 2 (30), s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar, Tomasz Surmacz", title = "Zastosowanie koncepcji współtworzenia wartości produktu w turystyce wiejskiej : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2015 / Numer 2 (30)", pages = "25 - 36" }
-
Rola kwaterodawców w kształtowaniu relacji z agroturystami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 86 / s. 289 - 2992012CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola kwaterodawców w kształtowaniu relacji z agroturystami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 86, s. 289 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola kwaterodawców w kształtowaniu relacji z agroturystami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 86", pages = "289 - 299" }
-
Rola czynnika ludzkiego w podnoszeniu jakości usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 45 / s. 321 - 3292009CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola czynnika ludzkiego w podnoszeniu jakości usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 45, s. 321 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola czynnika ludzkiego w podnoszeniu jakości usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 45", pages = "321 - 329" }
-
Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 359 - 3682010CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 359 - 368
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "359 - 368" }
-
Selected Aspects of the Residential Property Market in the Context of Creating a City Image : (An Example from Rzeszów) Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2020 / Tom 15 / Numer 1 / s. 39 - 522020CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Wiesława Kuźniar, Selected Aspects of the Residential Property Market in the Context of Creating a City Image : (An Example from Rzeszów) , Olsztyn Economic Journal, 2020 / Tom 15 / Numer 1, s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Wiesława Kuźniar", title = "Selected Aspects of the Residential Property Market in the Context of Creating a City Image : (An Example from Rzeszów) ", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2020 / Tom 15 / Numer 1", pages = "39 - 52" }
-
Potencjalne możliwości a realny stan rozwoju turystyki wiejskiej w województwie podkarpackim : wybrane aspekty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 515 - 5232010CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Potencjalne możliwości a realny stan rozwoju turystyki wiejskiej w województwie podkarpackim : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 515 - 523
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Potencjalne możliwości a realny stan rozwoju turystyki wiejskiej w województwie podkarpackim : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "515 - 523" }
-
Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 541 - 5522011CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 541 - 552
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "541 - 552" }
-
Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 648 - 6552009CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 648 - 655
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "648 - 655" }