-
‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 385 - 3862017CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, ‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 385 - 386
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek", title = "‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "385 - 386" }
-
Ewolucja książki szkolnej (podręcznika) – od wersji drukowanej do elektronicznej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2013 / Tom 4 / Numer 2 / s. 168 - 1782013CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Ewolucja książki szkolnej (podręcznika) – od wersji drukowanej do elektronicznej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 2, s. 168 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Ewolucja książki szkolnej (podręcznika) – od wersji drukowanej do elektronicznej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 2", pages = "168 - 178" }
-
Rozumienie pojęcia pracy zawodowej przez uczniów szkoły podstawowej : sprawozdanie z badań Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 3(25) / s. 165 - 1712018CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Rozumienie pojęcia pracy zawodowej przez uczniów szkoły podstawowej : sprawozdanie z badań, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 3(25), s. 165 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Rozumienie pojęcia pracy zawodowej przez uczniów szkoły podstawowej : sprawozdanie z badań", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 3(25)", pages = "165 - 171" }
-
Kultura organizacyjna przedszkola w opinii nauczycieli - badania pilotażowe Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2019 / Numer 2 / s. 93 - 982019CZYSTY TEKST
Małgorzata Pietrzycka, Wojciech Walat, Kultura organizacyjna przedszkola w opinii nauczycieli - badania pilotażowe , Problemy Profesjologii, 2019 / Numer 2, s. 93 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Pietrzycka, Wojciech Walat", title = "Kultura organizacyjna przedszkola w opinii nauczycieli - badania pilotażowe ", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2019 / Numer 2", pages = "93 - 98" }
-
Autorytet nauczania współczesnej szkoły - badania sondażowe Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2019 / Numer 1 / s. 93 - 982019CZYSTY TEKST
Maria Kuzin, Wojciech Walat, Autorytet nauczania współczesnej szkoły - badania sondażowe , Problemy Profesjologii, 2019 / Numer 1, s. 93 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kuzin, Wojciech Walat", title = "Autorytet nauczania współczesnej szkoły - badania sondażowe ", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2019 / Numer 1", pages = "93 - 98" }
-
Podręczniki szkolne w Galicji w II połowie XIX i na początku XX wieku w świetle prac Komisji Podręczników Szkolnych przy Radzie Szkolnej Krajowej = School Books in Galicia in the Second Half of the 19th and the Beginning of the 20th Century in the Light of the Work of the Second Textbooks Board of the National School Council Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 1(Specjalny) / s. 45 - 622018CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Tomasz Warzocha, Podręczniki szkolne w Galicji w II połowie XIX i na początku XX wieku w świetle prac Komisji Podręczników Szkolnych przy Radzie Szkolnej Krajowej = School Books in Galicia in the Second Half of the 19th and the Beginning of the 20th Century in the Light of the Work of the Second Textbooks Board of the National School Council, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 1(Specjalny), s. 45 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat, Tomasz Warzocha", title = "Podręczniki szkolne w Galicji w II połowie XIX i na początku XX wieku w świetle prac Komisji Podręczników Szkolnych przy Radzie Szkolnej Krajowej = School Books in Galicia in the Second Half of the 19th and the Beginning of the 20th Century in the Light of the Work of the Second Textbooks Board of the National School Council", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 1(Specjalny)", pages = "45 - 62" }
-
Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 290 - 3002014CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 290 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "290 - 300" }
-
Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się = Analysis of the Concept and Classification of Emotions from the Point of View of Learning Processes Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 3(29) / s. 80 - 852019CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Tomasz Warchoł, Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się = Analysis of the Concept and Classification of Emotions from the Point of View of Learning Processes , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 3(29), s. 80 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat, Tomasz Warchoł", title = "Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się = Analysis of the Concept and Classification of Emotions from the Point of View of Learning Processes ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 3(29)", pages = "80 - 85" }
-
2011CZYSTY TEKST
Waldemar Lib, Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2011 / Tom 2 / Numer 1, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Lib, Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1", pages = "9 - 11" }
-
Ogólne zasady komponowania prezentacji multimedialnych Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2004 / Tom 2 / s. 116 - 1222004CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Ogólne zasady komponowania prezentacji multimedialnych, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 116 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Ogólne zasady komponowania prezentacji multimedialnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "116 - 122" }
-
Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym – sprawozdanie z badań wstępnych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2011 / Tom 2 / Numer 1 / s. 40 - 602011CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym – sprawozdanie z badań wstępnych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2011 / Tom 2 / Numer 1, s. 40 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym – sprawozdanie z badań wstępnych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1", pages = "40 - 60" }
-
2011CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Waldemar Lib, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2011 / Tom 2 / Numer 2, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat, Waldemar Lib", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2", pages = "7 - 9" }
-
Reakcja uczniów, nauczycieli i rodziców na zjawisko cyberprzemocy Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 4(14) / s. 191 - 1962015CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Reakcja uczniów, nauczycieli i rodziców na zjawisko cyberprzemocy, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 4(14), s. 191 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Reakcja uczniów, nauczycieli i rodziców na zjawisko cyberprzemocy", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 4(14)", pages = "191 - 196" }
-
Rola ilustracji w uczeniu się i nauczaniu technologii informacyjnych Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2006 / Tom 3 / s. 119 - 1522006CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Rola ilustracji w uczeniu się i nauczaniu technologii informacyjnych, Dydaktyka Informatyki, 2006 / Tom 3, s. 119 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Rola ilustracji w uczeniu się i nauczaniu technologii informacyjnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2006 / Tom 3", pages = "119 - 152" }
-
Polski wkład do teorii podręcznika szkolnego – pamięci dra Antoniego Zająca – entuzjasty stosowania nowoczesnych środków kształcenia w dydaktyce Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 2(16) / s. 34 - 402016CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Polski wkład do teorii podręcznika szkolnego – pamięci dra Antoniego Zająca – entuzjasty stosowania nowoczesnych środków kształcenia w dydaktyce, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 2(16), s. 34 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Polski wkład do teorii podręcznika szkolnego – pamięci dra Antoniego Zająca – entuzjasty stosowania nowoczesnych środków kształcenia w dydaktyce", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 2(16)", pages = "34 - 40" }
-
Architektoniczna przestrzeń edukacyjna szkoły - oczekiwania uczniów, nauczycieli i rodziców = Architectural Educational Space of the School - Expactations of Students, Teachers and Parents Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 4(30) / s. 38 - 452019CZYSTY TEKST
Anna Solecka, Wojciech Walat, Architektoniczna przestrzeń edukacyjna szkoły - oczekiwania uczniów, nauczycieli i rodziców = Architectural Educational Space of the School - Expactations of Students, Teachers and Parents , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 38 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Solecka, Wojciech Walat", title = "Architektoniczna przestrzeń edukacyjna szkoły - oczekiwania uczniów, nauczycieli i rodziców = Architectural Educational Space of the School - Expactations of Students, Teachers and Parents ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "38 - 45" }
-
2014CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 9 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "9 - 12" }
-
Podstawy teorii i praktyki podręcznika szkolnego Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2013 / Tom 4 / Numer 1 / s. 54 - 652013CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Podstawy teorii i praktyki podręcznika szkolnego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 1, s. 54 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Podstawy teorii i praktyki podręcznika szkolnego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 1", pages = "54 - 65" }
-
"Patologie w cyberprzestrzeni : profilaktyka zagrożeń medialnych", red. Danuta Morańska, Dąbrowa Górnicza 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 2(20) / s. 345 - 3512017CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Danuta Morańska, "Patologie w cyberprzestrzeni : profilaktyka zagrożeń medialnych", red. Danuta Morańska, Dąbrowa Górnicza 2015 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 2(20), s. 345 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat, Danuta Morańska", title = ""Patologie w cyberprzestrzeni : profilaktyka zagrożeń medialnych", red. Danuta Morańska, Dąbrowa Górnicza 2015 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 2(20)", pages = "345 - 351" }
-
Modelowanie struktury podręczników multimedialnych Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2004 / Tom 2 / s. 80 - 1062004CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Modelowanie struktury podręczników multimedialnych, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 80 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Modelowanie struktury podręczników multimedialnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "80 - 106" }
-
Poszukiwanie nowego modelu edukacji w oparciu o idee kognitywizmu i konstruktywizmu Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2010 / Tom 1 / Numer 2 / s. 29 - 392010CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Poszukiwanie nowego modelu edukacji w oparciu o idee kognitywizmu i konstruktywizmu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2010 / Tom 1 / Numer 2, s. 29 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Poszukiwanie nowego modelu edukacji w oparciu o idee kognitywizmu i konstruktywizmu", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 2", pages = "29 - 39" }
-
«Homo interneticus» jako analfabeta funkcjonalny w zakresie praw człowieka Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2019 / Numer 1 (17) / s. 5 - 222019CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, «Homo interneticus» jako analfabeta funkcjonalny w zakresie praw człowieka , Polityka i Społeczeństwo, 2019 / Numer 1 (17), s. 5 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "«Homo interneticus» jako analfabeta funkcjonalny w zakresie praw człowieka ", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2019 / Numer 1 (17)", pages = "5 - 22" }
-
Homo interneticus – wyzwanie dla współczesnej edukacji Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 4(18) / s. 235 - 2422016CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Homo interneticus – wyzwanie dla współczesnej edukacji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 4(18), s. 235 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Homo interneticus – wyzwanie dla współczesnej edukacji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 4(18)", pages = "235 - 242" }
-
Studiujące osoby niepełnosprawne w opinii studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego - Opinions of the University of Rzeszów Students' on their Peers : Students with Disabilities Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 4(30) / s. 291 - 2972019CZYSTY TEKST
Gabriela Szczepanik, Wojciech Walat, Studiujące osoby niepełnosprawne w opinii studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego - Opinions of the University of Rzeszów Students' on their Peers : Students with Disabilities , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 291 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Szczepanik, Wojciech Walat", title = "Studiujące osoby niepełnosprawne w opinii studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego - Opinions of the University of Rzeszów Students' on their Peers : Students with Disabilities ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "291 - 297" }
-
2012CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "7 - 9" }
-
Obraz nauczyciela klas 1–3 szkoły podstawowej w opiniach nauczycieli i studentek pedagogiki Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 1 / s. 51 - 622014CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Obraz nauczyciela klas 1–3 szkoły podstawowej w opiniach nauczycieli i studentek pedagogiki, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 1, s. 51 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Obraz nauczyciela klas 1–3 szkoły podstawowej w opiniach nauczycieli i studentek pedagogiki", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 1", pages = "51 - 62" }
-
2013CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 2, s. 9 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 2", pages = "9 - 12" }
-
Edukacja architektoniczna w przedszkolu – zarys problematyki Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2012 / Tom 3 / Numer 1 / s. 248 - 2652012CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Edukacja architektoniczna w przedszkolu – zarys problematyki, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 1, s. 248 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Edukacja architektoniczna w przedszkolu – zarys problematyki", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1", pages = "248 - 265" }
-
"New Approaches and Trends in Technical Education : Polish-Sloval Omparative Study", Milan Ďuriš, Ján Stebila, Wojciech Walat, Rzeszów - Banská Bystrica 2016 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 3(21) / s. 306 - 3072017CZYSTY TEKST
Waldemar Lib, Milan Ďuriš, Ján Stebila, Wojciech Walat, "New Approaches and Trends in Technical Education : Polish-Sloval Omparative Study", Milan Ďuriš, Ján Stebila, Wojciech Walat, Rzeszów - Banská Bystrica 2016 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 3(21), s. 306 - 307
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Lib, Milan Ďuriš, Ján Stebila, Wojciech Walat", title = ""New Approaches and Trends in Technical Education : Polish-Sloval Omparative Study", Milan Ďuriš, Ján Stebila, Wojciech Walat, Rzeszów - Banská Bystrica 2016 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 3(21)", pages = "306 - 307" }
-
2012CZYSTY TEKST
Waldemar Lib, Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 2, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Lib, Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 2", pages = "7 - 9" }
-
Przemiany edukacji pod wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2013 / Tom 8 / s. 9 - 242013CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Przemiany edukacji pod wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Dydaktyka Informatyki, 2013 / Tom 8, s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat", title = "Przemiany edukacji pod wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2013 / Tom 8", pages = "9 - 24" }
-
2010CZYSTY TEKST
Waldemar Lib, Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2010 / Tom 1 / Numer 2, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Lib, Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 2", pages = "7 - 9" }