Wiesław Szopiński
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 133 - 1442010CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 133 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "133 - 144" }
-
Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 683 - 6912009CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 683 - 691
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "683 - 691" }
-
Wpływ jednostek samorządu terytorialnego na działalność producentów rolnych w województwie podkarpackim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 45 / s. 627 - 6352009CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Wpływ jednostek samorządu terytorialnego na działalność producentów rolnych w województwie podkarpackim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 45, s. 627 - 635
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Wpływ jednostek samorządu terytorialnego na działalność producentów rolnych w województwie podkarpackim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 45", pages = "627 - 635" }
-
Wpływ marki na decyzje zakupowe konsumentów w opinii mieszkańców Stalowej Woli Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 307 - 3142008CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Wpływ marki na decyzje zakupowe konsumentów w opinii mieszkańców Stalowej Woli, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 307 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Wpływ marki na decyzje zakupowe konsumentów w opinii mieszkańców Stalowej Woli", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "307 - 314" }
-
Wpływ przeobrażeń w sferze konsumpcji na rozwój handlu wysyłkowego na przykładzie mieszkańców Tarnobrzega Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 473 - 4842011CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Wpływ przeobrażeń w sferze konsumpcji na rozwój handlu wysyłkowego na przykładzie mieszkańców Tarnobrzega, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 473 - 484
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Wpływ przeobrażeń w sferze konsumpcji na rozwój handlu wysyłkowego na przykładzie mieszkańców Tarnobrzega", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "473 - 484" }
-
Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 165 - 1762015CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "165 - 176" }