-
Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży - ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk Opublikowano w: Chowanna 2011 / Tom 1 / s. 227 - 2442011CZYSTY TEKST
Małgorzata Łączyk, Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży - ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 227 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Łączyk", title = "Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży - ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "227 - 244" }
-
Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją - nauczyciele wobec wartościowania atrybutów kultury postmodernistycznej Opublikowano w: Chowanna 2013 / Tom 2 / s. 337 - 3472013CZYSTY TEKST
Małgorzata Łączyk, Magdalena Kleszcz, Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją - nauczyciele wobec wartościowania atrybutów kultury postmodernistycznej, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 337 - 347
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Łączyk, Magdalena Kleszcz", title = "Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją - nauczyciele wobec wartościowania atrybutów kultury postmodernistycznej", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "337 - 347" }