Katarzyna Szymala
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Etyka troski jako «camera obscura» współczesnej filozofii polityki : o znaczeniu tego, co zakryte Opublikowano w: Analiza i Egzystencja 2018 / Tom 41 / s. 59 - 782018CZYSTY TEKST
Katarzyna Szymala, Etyka troski jako «camera obscura» współczesnej filozofii polityki : o znaczeniu tego, co zakryte , Analiza i Egzystencja, 2018 / Tom 41, s. 59 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szymala", title = "Etyka troski jako «camera obscura» współczesnej filozofii polityki : o znaczeniu tego, co zakryte ", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2018 / Tom 41", pages = "59 - 78" }
-
Przebaczenie jako działanie : o znaczeniu tego, co nieprzewidywalne dla edukacji Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2015 / Numer 1 / s. 103 - 1162015CZYSTY TEKST
Katarzyna Szymala, Przebaczenie jako działanie : o znaczeniu tego, co nieprzewidywalne dla edukacji, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 1, s. 103 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szymala", title = "Przebaczenie jako działanie : o znaczeniu tego, co nieprzewidywalne dla edukacji", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 1", pages = "103 - 116" }
-
Znaczenie działań praktycznych dla refleksji nad edukacją i pedagogiką Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2013 / Tom 4 / Numer 2 (7) / s. 161 - 1782013CZYSTY TEKST
Katarzyna Szymala, Znaczenie działań praktycznych dla refleksji nad edukacją i pedagogiką, Studia z Teorii Wychowania, 2013 / Tom 4 / Numer 2 (7), s. 161 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szymala", title = "Znaczenie działań praktycznych dla refleksji nad edukacją i pedagogiką", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 2 (7)", pages = "161 - 178" }
-
Relacje, etyczność, polityka edukacyjna : wrażliwe punkty współczesnej pedagogiki : (na podstawie doniesień z obszaru hiszpańskiego oraz iberoamerykańskiego, "Estudios Sobre Educación", nr 17, grudzień 2009) Opublikowano w: Forum Oświatowe 2012 / Tom 24 / Numer 2(47) / s. 207 - 2122012CZYSTY TEKST
Katarzyna Szymala, Relacje, etyczność, polityka edukacyjna : wrażliwe punkty współczesnej pedagogiki : (na podstawie doniesień z obszaru hiszpańskiego oraz iberoamerykańskiego, "Estudios Sobre Educación", nr 17, grudzień 2009) , Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 2(47), s. 207 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szymala", title = "Relacje, etyczność, polityka edukacyjna : wrażliwe punkty współczesnej pedagogiki : (na podstawie doniesień z obszaru hiszpańskiego oraz iberoamerykańskiego, "Estudios Sobre Educación", nr 17, grudzień 2009) ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 2(47)", pages = "207 - 212" }
-
XXII Convegno della Facoltà di Filosofia, Pontificia Università della Santa Croce, "La filosofia come paideia. Sul ruolo eductativo degli studi filosofici", rzym, 23-24.02.2015 Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2016 / Tom 7 / Numer 1 (14) / s. 213 - 2152016CZYSTY TEKST
Katarzyna Szymala, XXII Convegno della Facoltà di Filosofia, Pontificia Università della Santa Croce, "La filosofia come paideia. Sul ruolo eductativo degli studi filosofici", rzym, 23-24.02.2015, Studia z Teorii Wychowania, 2016 / Tom 7 / Numer 1 (14), s. 213 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szymala", title = "XXII Convegno della Facoltà di Filosofia, Pontificia Università della Santa Croce, "La filosofia come paideia. Sul ruolo eductativo degli studi filosofici", rzym, 23-24.02.2015", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2016 / Tom 7 / Numer 1 (14)", pages = "213 - 215" }