-
Glottodydaktyczne przesłanki podejścia komunikatywnego w nauczaniu języków obcych Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2012 / Tom 3 / Numer 1 (4) / s. 199 - 2052012CZYSTY TEKST
Dorota Danielik-Kowalska, Glottodydaktyczne przesłanki podejścia komunikatywnego w nauczaniu języków obcych, Studia z Teorii Wychowania, 2012 / Tom 3 / Numer 1 (4), s. 199 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Danielik-Kowalska", title = "Glottodydaktyczne przesłanki podejścia komunikatywnego w nauczaniu języków obcych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 1 (4)", pages = "199 - 205" }
-
O teoretycznych inspiracjach pedagogiki reformy dla współczesnej pedagogiki Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2011 / Tom 2 / Numer 2(3) / s. 204 - 2132011CZYSTY TEKST
Dorota Danielik-Kowalska, O teoretycznych inspiracjach pedagogiki reformy dla współczesnej pedagogiki, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 204 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Danielik-Kowalska", title = "O teoretycznych inspiracjach pedagogiki reformy dla współczesnej pedagogiki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "204 - 213" }