-
"Podstawy marketingu", pod red. Jerzego Altkorna, Kraków 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2004 / Numer 2 / s. 49 - 512004CZYSTY TEKST
Anna Olejniczuk-Merta, Jerzy Altkorn, "Podstawy marketingu", pod red. Jerzego Altkorna, Kraków 2003 : [recenzja], Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 49 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Olejniczuk-Merta, Jerzy Altkorn", title = ""Podstawy marketingu", pod red. Jerzego Altkorna, Kraków 2003 : [recenzja]", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "49 - 51" }
-
Rynek młodzieżowy w Polsce u progu XXI wieku Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2001 / Numer 2 / s. 23 - 272001CZYSTY TEKST
Anna Olejniczuk-Merta, Rynek młodzieżowy w Polsce u progu XXI wieku, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2001 / Numer 2, s. 23 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Olejniczuk-Merta", title = "Rynek młodzieżowy w Polsce u progu XXI wieku", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2001 / Numer 2", pages = "23 - 27" }
-
Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 301 - 3172016CZYSTY TEKST
Anna Olejniczuk-Merta, Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 301 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Olejniczuk-Merta", title = "Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "301 - 317" }